Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2009

ΣΥΜΠΟΝΕΣΤΕ ΜΕ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ...


Και με ΝΔ πάω
και καλό ΠΑΣΟΚ έχω
και με το ΚΚΕ δε μας χωρίζουν και πολλά
και ορθόδοξος είμαι
και Συνταγματολόγος είμαι
και μπάτσους θέλω
και καραβανάδες γλείφω
και Δημοκράτης είμαι
και γιαγιάδες περνάω απέναντι στο δρόμο
και Ίωνα Δραγούμη γουστάρω
και Τσε Γκεβάρα επίσης
και εκκλησίες φτιάχνω
και τον δημοσιογράφο κάνω
και body builder ήμουν ένα φεγγάρι
και με τους ομοφυλόφιλους τελικά δεν έχω πρόβλημα
και Μέγα Αλέξανδρο θαυμάζω
και Φιντέλ Κάστρο συναντάω
και Χίτλερ δεν παρεξηγώ
και το Άγιο Πνεύμα μου έχεσε το κεφάλι
και τους χουντικούς θέλω
και Τσίπρα τελικά συμπαθώ
και οι αναρχικοί είναι παιδιά μου
και βασιλικούς ζητάω
και αριστερός είμαι άμα λάχει
και τσιγγάνους βοηθάω
και τους λογαριασμούς σας πληρώνω άμα έχετε ανάγκη
και πιάτα πλένω
και τα χοντρά στο σπίτι κάνω
και συφόνια ξεβουλώνω
και μωρά ξεσκατίζω
και πίπες παίρνω
και οικολόγος είμαι
και τα μεσημεριανά με εκφράζουν
και Πλεύρη γουστάρω
και οι Εβραίοι είναι φίλοι μου
και φιλοσοφία διαβάζω
και πρόγραμμα έχω
και τους Αλβανούς συμπονώ (αυτούς που βρίσκονται στην Αλβανία)
και στην Κύπρο πουλάω Πατριωτισμό με το καντάρι
και σε ριάλιτι μπορώ να βγω
και σκουλαρικάδες γουστάρω
και σεκιουριτάδες καταλαβαίνω
και Κουφοντίνα αναλύω
και πυρκαγιές σβήνω
και ό,τι θέλετε κάνω

αρκεί να πάρω καμιά θεσούλα στη νέα κυβέρνηση.

Γιατί έχω όραμα εγώ, δεν είμαι παίξε-γέλασε, είμαι μόνο γέλασε-φυλάξου. Δεν είμαι αριβίστας εγώ, απλά έχω πολυσύνθετη προσωπικότητα. Τι να κάνω που έχω υποσχεθεί στον Γεωργιάδη Υπουργείο Παιδείας και στον Βελόπουλο Υπουργείο Τύπου; Τι να πω και σε αυτούς τους δύο που μου έχουν φάει τα αυτιά; Κάθε μέρα με ρωτάνε: Εμείς μπαμπά πότε θα γίνουμε υπουργοί; Περνάνε τα χρόνια κι ανησυχούν τα παιδιά. Κι εδώ που τα λέμε... έχουν τα δίκια τους.

14 σχόλια:

  1. Έξοχο κείμενο.

    Τέτοιους ανθρώπους έχουμε ανάγκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πλάκα με κάνεις;... Εννοείται ότι τέτοιους ανθρώπους έχουμε ανάγκη, γιατί ο συγκεκριμένος τα έχει όλα και συμφέρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ....και σε οικονομική συσκευασία ........πολλά σε ένα !!!!!!!!

    σ.σ. γι αυτό έπρεπε να τα πνίξει όσο ήταν μικρά , αν το είχε κάνει , τώρα δεν θα του ζάλιζαν το ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σωστά, αλλά αν έπρεπε να πνίξει αυτούς θα είχε πνίξει πρώτα τον εαυτό του, Πάντως πέρα από την πλάκα, ο τύπος είναι ιδιαίτερα επικίνδυνος. Σκέφτεσαι μελλοντική κυβέρνηση με τέτοιους υπουργούς; Πρέπει να αλλάξουμε χώρα αν όχι πλανήτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ούτε στον χειρότερο εφιάλτη μου , αν κι εδώ που τα λέμε και έτσι όπως είναι , αυτά που θέλει τα περνάει (βλ. ζητήματα μεταναστών) .

    καλησπέρα καλώς σε βρήκα φίλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς ήρθες. Έχεις δίκιο για τα θέμαα που καταφέρνει να περνάει ο Καρατζαφύρερ. Άλλωστε, είναι γνωστό πως ο Καραμανλής δε συνεργάζεται με τα άκρα, απλά παίρνει τις ιδέες τους και τις υιοθετεί (μετανάστες, αστυνομία κα). Ε ρε που έχουμε μπλέξει... και που είμαστε ακόμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να γελάσεις? Να κλάψεις? Να εξαφανιστείς? Να μεταναστεύσεις? Να μουτζώσεις και να μουτζωθείς?
    Να βρίσεις? Να εγκληματήσεις?.....δεν ξέρω...σάστισα! Δεν ξέρω τι θέλω.....ξέρω όμως τι ΔΕΝ θέλω! Κι αυτό το προφίλ είναι σίγουρα από αυτά που ΔΕΝ θέλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σωστό. Αφού έχουμε βρει τι δε θέλουμε ας κάνουμε κάτι για να δημιουργήσουμε αυτό που θέλουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαχαχα, εδώ δίνεις ρέστα πάντως ! Αυτό να δω Καρατζαφέρη στην Κυβέρνηση και θα τα χω δει όλα ! Μπουμπούκο στο Υπ.Παιδείας ; Αυτός θα επαναφέρει τις ποδιές και τα πηλίκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. όχι μόνο πιστεύω, θα έχουν τα παιδιά έπαρση σημαίας και άλλα τέτοια ωραία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτός είναι...Γιωργάκης!!
    Όχι σα τον άλλον που δε ξέρει καλά καλά να μιλήσει!!
    Τα έχει όλα και συμφέρει!
    Με συγχωρείτε δλδ,τι άλλο θέλετε ωρέ αχάριστοι Συνέλληνες?ΕΕΕΕΕΕΕΕΕ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωρλε σα να έχεις δίκιο εσύ η bad religion. Τίποτα άλλο δε θέλουμε. Είναι ο καλύτερος για το Γένος των Ελλήνων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kουτσοί-στραβοί στον αγ.Παντελεήμονα!
    Τώρα θα'ρθει κι η... κουλή!
    Να δω την κουλή να τσουρομαδιέται με τον Άδωνη και τη θεούσα ψηφοφόρο να παίζει στοιχήματα... και τι στον κόσμο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν το δούμε κι αυτό, πάει, είμαστε για ομαδικό ηλεκροσόκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή