(Κείμενο φίλης Εκπαιδευτικού)
Μάθε παιδί μου γράμματα.
Πώς όμως;
Κλείνοντας σχολεία;
Καταργώντας μαθήματα;
Απολύοντας δασκάλους και καθηγητές;
Σε αφύλακτα και βρώμικα κτίρια φλερτάροντας με τις επιδημίες;
Πώς όμως;
Με δασκάλους που πεινάνε;
Με ολοήμερα κλειστά χωρίς μαθησιακή ή κοινωνική βοήθεια στην οικογένεια και το παιδί;
Πώς να μάθω;
Αμ δεν θέλουν να μάθεις, γιατί αν μάθεις είσαι επικίνδυνος.
Θα σκέφτεσαι και όταν σκέφτεσαι αντιδράς και άντε έτσι να κάνουν τα μεγάλα κεφάλια ή κεφάλαια τη δουλειά τους.
Στόχος Πρώτος: Τα Δημοτικά.
Στα ολοήμερα τμήματα κάποιων σχολείων δικαίωμα φοίτησης έχουν μόνο τα παιδιά της Πρώτης, της Δευτέρας, της Τρίτης και της Τετάρτης Δημοτικού.
Επίσης οι δάσκαλοι που βοηθούν στη μελέτη θα ανεβούν να καλύψουν τα κενά στο πρωινό πρόγραμμα.
Το ολοήμερο θα κρατάνε οι καθηγητές ειδικοτήτων όπως Αγγλικών, Πληροφορικής κλπ…
Αποτέλεσμα;
Καμία πρόσληψη μόνιμου ή έκτακτου προσωπικού όπως άλλες χρονιές.
Ανεργία ακόμα μεγαλύτερη στον κλάδο και φυσικά κατά μέτωπο πλήγμα στην οικογένεια.
Γιατί το ολοήμερο διάβαζε τα παιδιά των εργαζομένων, αλλά και των αλλοδαπών γονιών και πολλές φορές βοηθούσε και τους αδύναμους μαθητές ενισχυτικά.
Στόχος Δεύτερος: Τα Κτίρια.
Για να μάθει ο μαθητής θα πρέπει το περιβάλλον του να είναι καθαρό, ζεστό ή δροσερό και να αισθάνεται ασφαλής.
Αμ δε.
Καλούνται τα παιδιά μας να κάνουν μάθημα σε σχολεία που δεν έχουν φύλακες και καθαρίστριες.
Κίνδυνος, και για τα ίδια, αλλά και για τη δημόσια υγεία.
Επιπλέον αυτές οι βρώμικες τάξεις γέμισαν και παιδιά.
Με λίγα λόγια, φεύγουν οι καθαρίστριες, οι φύλακες και οι δάσκαλοι και έρχονται και άλλα παιδιά και έτσι τα τμήματα πληθαίνουν: έχουν 27 παιδιά.
Παλαιότερα στα 26 μοιράζονταν, αλλά τώρα καλούμαστε να διδάξουμε 27άρια τμήματα και φυσικά δεν θα προλαβαίνουμε να βοηθήσουμε και τα 27 παιδιά, και έτσι, όσοι δεν τα καταφέρουν θα τους τρώει το... κατάμαυρο σκοτάδι.
Στόχος Τρίτος: Γυμνάσια-Λύκεια.
Κλείσανε τα ΕΠΑ.Λ. και βάλανε με το έτσι θέλω 2200 καθηγητές σε διαθεσιμότητα.
Ακούγονται πολλά για το τί θα ακολουθήσει μετά τη λήξη της διαθεσιμότητας, όπως η τυχόν απορρόφησή τους σε διάφορες διοικητικές θέσεις (άσχετα αν πρόκειται για μάχιμους δασκάλους που μορφώνουν) ή και η απόλυσή τους ακόμα.
Κατά τον πρόεδρο της ΟΛΜΕ στο Μνημόνιο αναφέρεται ξεκάθαρα ότι κάποιοι από τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα θα δούνε την πόρτα της εξόδου από το Εκπαιδευτικό Σύστημα και της εισόδου στο Ταμείο Ανεργίας.
Υποχρεωτικές μετατάξεις υπεράριθμων εκπαιδευτικών από την δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ή υποχρεωτικές μετακινήσεις. Πρέπει να καλυφθούν τα κενά και έτσι ο εκπαιδευτικός μπορεί να σταλεί οπουδήποτε στην επικράτεια.
Η οικογένεια στην Καλαμάτα και η μητέρα στο Σουφλί.
Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα για Γυμνάσιο και Λύκειο όπου καταργούνται μαθήματα όπως τα Καλλιτεχνικά και η Μουσική (εμείς θέλουμε ρομπότ και τα ρομπότ προγραμματίζονται, δεν φιλοκαλούνε) στο Λύκειο και τα Αγγλικά στο Γυμνάσιο.
Αυτά τα ολίγα, αλλά μέγιστα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου