Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024

Ο... Επιστήμων Μεσογαίας & Λαυρεωτικής

Οι Ορθόδοξοι χριστιανοί ιεράρχες (υποτιθέμενοι μετα- απόστολοι των αυθεντικών αποστόλων του Χριστού), αυτοί που- τουλάχιστον ισχυρίζονται-, ότι δεν έχουν καμία σεξουαλική σωματική επαφή, γιατί θέλουν να αφιερωθούν στον Θεό, και η σαρκική επαφή θα τους εμπόδιζε στην ένωσή τους με αυτόν, αυτοί οι άνθρωποι θέλουν να έχουν (και εν τέλει έχουν) ισχυρή γνώμη για τη σεξουαλικότητα των υπολοίπων, για το τι θα κάνουμε με τα σώματά μας εμείς, που, ρε διάολε, μάς αφορά κιόλας το θέμα.

Δεν έχουν φαίνεται ακόμα καταλάβει ότι είτε αφήσουμε αδιάθετα τα σώματά μας είτε τα διαθέσουμε, αυτό εναπόκειται στην κρίση μας, όπως και το «πώς», το «πότε» και το «γιατί».     

Επίσης, οι… άγιοι πατέρες θέλουν να έχουν γνώμη- και έχουν- για την κρατική θεσμοθέτηση της συμβίωσης των ανθρώπων.

Βλέπεις, παλαιόθεν η Εκκλησία είναι συμπληρωματική αλλά ενίοτε και ανταγωνιστική του Κράτους, αφού αυτό αντλεί πελατεία από την ίδια δεξαμενή με εκείνη και η Εκκλησία επηρεάζει τους ψηφοφόρους ως προς την επιλογή τους για τη συνέχιση του Κράτους.

Ξεχνιέται ο Χριστόδουλος, που μιλούσε για «δεξιά του Κυρίου», αναφερόμενος στον ΛΑ.Ο.Σ.;

Εδώ λοιπόν έχουμε δύο συναγωνιστές αλλά και ανταγωνιστές μέσα στη ζωή μας, δύο εξουσιαστικούς μηχανισμούς, που είναι λίγο δύσκολο να μάς πείσουν για την ελευθερία, που ισχυρίζονται ότι θέλουν να μάς προσφέρουν.

Η ελευθερία δεν προσφέρεται, διεκδικείται, είναι στόχος, αγώνας, προσωπικός και συλλογικός.

Μιλούν λοιπόν από άμβωνος- και πέραν αυτού- οι ιεράρχες για μετάνοια των αμαρτωλών ομοφυλόφιλων, για κατάπτωση της κοινωνίας, για τον «ιερό» θεσμό της οικογένειας.

Το οξύμωρο είναι ότι, οι ίδιοι, αυτοί δηλαδή των ανωτάτων ιεραρχικών κλιμακίων, αρνούνται να δημιουργήσουν οικογένεια, προφανώς συμφωνώντας με τους κανόνες της πίστης και της Εκκλησίας τους.

Καλά κάνουν. Αυτό θέλουν, αυτό κάνουν.

Αφήνουν αυτή τη δυνατότητα σε εμάς, και, ως άρχοντες, κάθονται στους θρόνους τους και μάς κανοναρχούν για τους λόγους και τους τρόπους, που εμείς θα φτιάξουμε ή όχι οικογένεια, τι θα κάνουμε με τις σχέσεις μας, τί είναι αμαρτία (τι βλακώδες περιεχόμενο έχουν προσδώσει σε αυτή την τόσο ανθρώπινη λέξη!), πως θα κάνουμε σεξ, πότε και γιατί.   

Αρνούνται να δημιουργήσουν τον πυρήνα της ζωής, όπως οι ίδιοι αποκαλούν την οικογένεια, αλλά θέλουν να έχουν ισχυρή άποψη για τον πυρήνα αυτόν. Το ξαναλέω, καλά κάνουν και δεν δημουργούν οικογένεια, αφού όλες και όλοι μας πρέπει να έχουμε άποψη και να κάνουμε αυτό που επιθυμούμε.

Για αυτό κι εγώ προτείνω, να εκθέσουν την άποψή τους επί του θέματος  ο Σ.Ε.Β., η Ε.Ι.Α.Α (Ένωση Ιδιοκτητών Ακινήτων Αθήνας) κ.ο.κ.

Γιατί όχι;

Θεσμοί, όπως η Εκκλησία και το Κράτος, είναι κι αυτοί.

Επίσης, προτείνω να πουν τη γνώμη τους οι βουδιστές της χώρας, οι μουσουλμάνοι, οι γιόγκι και οποιοδήποτε άλλο πνευματικό ή θρησκευτικό δόγμα επιθυμεί να το κάνει.

Γιατί μόνο η εγχώρια Ορθόδοξη Εκκλησία;

Φυσικά, οι καλοί μας ιεράρχες, ισχυρίζονται ότι δεν χρειάζονται οικογένεια, αφού οικογένειά τους είμαστε όλοι εμείς (δεν ρωτηθήκαμε άγιοι πατέρες), για αυτό άλλωστε πρέπει να τους αποκαλούμε «πατέρες», όπως και τον ουράνιο, υποτίθεται.

Αν το καλοσκεφτείς μόνο πατέρες έχουμε, αφού η… μητέρα μας η Εκκλησία είναι, όπως οι ίδιοι λένε, κάτι άπιαστο, σχεδόν αόρατο και άυλο. Τώρα που το σκέφτομαι έχουμε τις καλόγριες, έχουμε και μάνες δηλαδή, αλλά, καθώς φαίνεται, κυρίως οι πατέρες κάνουν κουμάντο.

Και βέβαια… άγιοι πατέρες μας, σεβασμιώτατοι, φυσικά και δεν είναι πρόβλημα το να μην θες να κάνεις οικογένεια. Πολλοί άνθρωποι δεν κάνουν, για διάφορους λόγους. Καλά κάνετε κι εσείς, αφού έχετε τα πιστεύω σας.

Αφού τα έχετε όμως, μη μας ζαλίζετε με την άποψή σας περί οικογένειας, ειδικά εσείς, που θέτετε δικά σας ηθικά κριτήρια για αυτό και μάλιστα… θεόπνευστα.

Εσείς βέβαια μιλάτε για παρουσία του θεού στην ιστορία, εμείς πάλι ούτε που τον έχουμε συναντήσει.

Ξέρω, ξέρω… εμείς δεν καταλαβαίνουμε την παρουσία του, γιατί δεν το χωράει ο νους μας πώς εμφανίζεται, πότε και γιατί. Η απορία μου είναι πώς το χωράει ο δικός σας νους. Αφού άνθρωποι είστε κι εσείς, σαν όλους εμάς τους υπόλοιπους, πώς γίνεται να νιώθετε την παρουσία του θεού;

Ξέρω, ξέρω… εσείς είστε θεολόγοι (θεολογίζοντες καλύτερα) και έχετε το manual, εμείς πάλι όχι.

Εσείς λοιπόν, που τόσα χρόνια καναλιζάρατε την οικογένεια στο κλασικό της πρότυπο, κυρίως ως πυρήνα αναπαραγωγής του έθνους και της θρησκείας, που πάνω-κάτω αυτή την οικογένεια όλοι κι όλες μας γνωρίζουμε και που μέσα της μεγαλώσαμε, φτάσαμε σε μια ηλικία και προσπαθούμε να αντιληφθούμε ποια σωστά και ποιά κατάλοιπα μάς έχει κληροδοτήσει.

Γιατί οι άνθρωποι δεν είναι τέλειοι, οι σκέψεις τους δεν είναι διαυγείς, οι πράξεις τους πολλές φορές χωλαίνουν.

Όχι ότι οι οικογένειες των ομοφυλόφιλων ζευγαριών δεν θα αφήσουν κατάλοιπα, αφού ουδείς τέλειος, αλλά εδώ το θέμα μας δεν είναι αυτό. Το θέμα μας είναι ότι μια ετεροφυλόφιλη οικογένεια θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ «φυσιολογική» ενώ μια ομοφυλόφιλη «παρά φύσει». Κι αυτό, το λένε εκείνοι, που ζουν παρά φύσει. Γιατί ζωή χωρίς σωματική επαφή, χωρίς σεξ με λίγα λόγια, δεν είναι μια φυσιολογική ζωή.

Εκείνοι όμως αιτιολογούν τη στάση τους λόγω της κλήσης τους προς το θείο. Αν θέλουν να αυξηθούμε και να πληθύνουμε, σύμφωνα με το ευαγγέλιό τους, ας κάνουν εκείνοι την αρχή κι όχι να μάς δίνουν οδηγίες.

Μάλιστα, ο μητροπολίτης Μεσογαίας & Λαυρεωτικής Νικόλαος, τον οποίον έχουν βάλει μπροστά για να «ξεσηκώσει» το πόπολο ως επιστήμων κυρίως (και άρα όχι μόνο θεολογικά, αναγνωρίζοντας ουσιαστικά την ένδεια της θεολογίας να εξηγήσει τα πάντα, όπως και η επιστήμη βέβαια, αλλά αυτή είναι σίγουρα ανθρώπινο δημιούργημα και αρωγός μας) στην εισήγησή του (με πολυτονικό παρακαλώ, πνεύματα κ.ο.κ.) στην Ιερά Σύνοδο για το θέμα του πολιτικού γάμου των ομοφυλόφιλων ζευγαριών, μεταξύ πολλών, γράφει και τα εξής: 

ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ

 Ἀνατομικὰ χαρακτηριστικὰ

«Eπίσης, ὅλα τὰ ὄργανα καὶ οἱ λειτουργίες εἶναι ἀπολύτως ἀναγκαῖα γιὰ τὴν ἐπιβίωση τοῦ ἀνθρώπινου ὀργανισμοῦ στὸν ὁποῖο ἀνήκουν -γι’ αὐτὸ ἐξάλλου καὶ ὀνομάζονται ζωτικά. Αὐτὸ δὲν συμ­βαίνει μὲ τὰ ἀναπα­ραγω­γικά. Αὐτὰ δὲν εἶναι ἀπαραίτητα οὔτε χρησι­μεύουν στὴν ἐπιβίωση τοῦ ὀργα­νισμοῦ, ἀλλὰ μπορεῖ κάποιος νὰ ζήσει ὑγιής, χωρὶς ποτὲ νὰ ἀξιο­ποιήσει τὴ λειτουργία τους. Μονα­δικὸ προορισμὸ ἔχουν νὰ συνερ­γασθοῦν μαζὶ ἀρσενικὸ καὶ θηλυκό, προκειμένου νὰ γεννηθεῖ μιὰ νέα ζωή ἀπὸ δύο ἀνθρώ­πους. Ἡ κάθε ζωή, ὁ κάθε ἄνθρωπος ἔτσι ἔρχεται στὴν ὕπαρξη, ἀπὸ τὴ σωματικὴ ἕνωση ἑνὸς ἄνδρα καὶ μιᾶς γυναίκας. Ἡ φυσιο­λογία δὲν γνωρίζει ἄλλον τρόπο.»

Μάς ενημερώνει λοιπόν ο Μεσογαίας & Λαυρεωτικής, ορθά-κοφτά, ότι, δεν χρειάζεται να κάνουμε σεξ, αφού όλη η ηδονή που προσφέρει προορίζεται μόνο για την αναπαραγωγή. Όποιος/α λοιπόν δεν σκοπεύει να κάνει παιδιά, να μην γαμιέται, να μην νιώθει ηδονή, δεν θα πρέπει να μπουρδουκλωνόμαστε μεταξύ μας σε διάφορα σχήματα και με διάφορους τρόπους ή όχι, γιατί ο μηχανισμός που έχουμε δεν είναι ηδονής αλλά αναπαραγωγής.

Επίσης, ουσιαστικά μάς προτρέπει όλες και όλους στον αυνανισμό, που μια χαρά είναι, αλλά και πάλι η Εκκλησία τον θεωρεί αμαρτία.

Ούτε μαλάκας δεν μπορείς να είσαι τελικά.

Μα τι πρέπει να κάνουμε τελικά άγιοι πατέρες;

Τι προτείνετε;

Να κάνουμε σεξ χωρίς αναπαραγωγή δεν μπορούμε, να μαλακιζόμαστε δεν μπορούμε, τι να κάνουμε τελικά;

Μα το γράφει ο άνθρωπος:

«Eπίσης, ὅλα τὰ ὄργανα καὶ οἱ λειτουργίες εἶναι ἀπολύτως ἀναγκαῖα γιὰ τὴν ἐπιβίωση τοῦ ἀνθρώπινου ὀργανισμοῦ στὸν ὁποῖο ἀνήκουν -γι’ αὐτὸ ἐξάλλου καὶ ὀνομάζονται ζωτικά. Αὐτὸ δὲν συμ­βαίνει μὲ τὰ ἀναπα­ραγω­γικά. Αὐτὰ δὲν εἶναι ἀπαραίτητα οὔτε χρησι­μεύουν στὴν ἐπιβίωση τοῦ ὀργα­νισμοῦ, ἀλλὰ μπορεῖ κάποιος νὰ ζήσει ὑγιής, χωρὶς ποτὲ νὰ ἀξιο­ποιήσει τὴ λειτουργία τους».

Εντάξει, το λύσαμε τώρα, ησύχασα. Δεν θα κάνουμε τίποτα, το λέει η Εκκλησία.

Γράφει κι άλλα πολλά στην ανεκδιήγητη πραγματικά εισήγησή του.

Ας δούμε μερικά ακόμα:

ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ

Γενετικὰ χαρακτηριστικὰ

«Στὸ σημεῖο αὐτὸ θὰ πρέπει νὰ σημειώσουμε ὅτι δὲν ὑπάρχουν σε­ξουαλικὰ ὄργα­να, ἀλλὰ μόνον ἀναπα­ραγωγικὰ ὄργανα καὶ σεξου­αλικὰ αἰσθη­τήρια, αἰσθητῆρες, σημεῖα διεγέρ­σεως, ὅπως δὲν ὑπάρχουν γευστικὰ ὄργανα ἀλλὰ πεπτικὰ ὄργανα καὶ γευστικὰ αἰσθη­τήρια. Ὅπως ὁ σκοπὸς δὲν εἶναι ἡ γεύση ἀλλὰ ἡ πέψη, ἔτσι καὶ ἡ σεξουαλικὴ ἕλξη δὲν μπορεῖ νὰ αὐτο­νομηθεῖ ἀπὸ τὴν ἀναπαραγωγικὴ προοπτικὴ τοῦ ὀργανισμοῦ. Ἡ σεξουα­λι­κὴ ἡδονὴ δὲν μπορεῖ νὰ ἀποτελεῖ αὐτο­σκοπό, δὲν εἶναι αὐτόνομη, συνυπάρ­χει μὲ τὴν εὐθύνη τῆς νέας ζωῆς καὶ μάλιστα στὸ προ­στατευτικὸ πλαίσιο μιᾶς οἰκογένειας...»

Τα ίδια, με άλλα λόγια.

Ξέρατε εσείς όμως ότι τα όργανα ηδονής (αναπαραγωγικά για αυτούς) μπορούν να συγκριθούν με τα γευστικά αισθητήρια;

Κι εγώ βεβαια το πιστεύω ότι μπορούν, αλλά όχι με τον ίδιο τρόπο που το εννοεί ο σεβασμιώτατος. Ο άνθρωπος έχει τρικυμία στο κεφάλι του.

Άλλο:

ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ

Γενετικὰ χαρακτηριστικὰ

«Ὅλα τὰ παραπάνω ἰδιώματα τῶν δύο φύλων ἔχουν τὸν λόγο τους καὶ φυσικὰ διαμορφώνουν ἀνάλογα καὶ τὴν προσωπικότητα καὶ γενι­κὰ τὴν ψυχολογία τῶν φύλων. Ἔτσι, γιὰ παρά­δειγμα, ὑπάρχει διαφορε­τικὴ σχέση μὲ τὸν χρόνο, ἔτσι ἐξη­γεῖται τὸ ὅτι ἡ γυναικεία φύση χαρα­κτηρίζεται ἀπὸ ὑπο­μονὴ καὶ ἀντοχή, ἐνῶ ἡ ἀνδρικὴ ἀπὸ ὁρμὴ καὶ δύνα­μη, λειτουργεῖ δὲ δια­φορετικὰ τὸ συναί­σθημα καὶ ἡ λογική. Οἱ γυναῖκες εἶναι πιὸ εὐαίσθητες καὶ εὐσυγκίνη­τες, πιὸ ἐπιρρεπεῖς σὲ ἀδυναμίες τοῦ συναισθήματος, ἀλλὰ καὶ πιὸ εὔκολες σὲ ἀρετές, ὅπως ἡ πίστη, τὸ φιλότιμο, ἡ ἀφοσίωση, ἡ διά­θεση προσ­φορᾶς καὶ θυσίας. Τὰ δύο φύλα ἔχουν καὶ ψυχολογία συμπλη­ρωματική».

Τι γράφει εδώ ο άνθρωπος! Το αφήνω ασχολίαστο, πραγματικά πρόκειται για τιτάνα ανάλυσης της ανθρώπινης ψυχοσύνθεσης και της κοινωνιολογίας.

Για να μην τα πολυλογώ (πολυλογεί εκείνος, παραθέτοντας περί του θέματος της ομοφυλοφιλίας απόψεις και αποσπάσματα του Παύλου, του Χρυσόστομου κ.ο.κ., λέγοντας, βέβαια, σε τηλεοπτικές συνεντεύξεις ότι δεν έχει κάτι με τους ομοφυλόφιλους, αλλά ότι συμπάσχει… στο πρόβλημά τους), ας δούμε κι ένα τελευταίο απόσπασμα:

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟΥ ΝΟΜΟΥ

ζ) Ὁ γάμος δὲν εἶναι δικαίωμα. Εἶναι θεσμός. Τὸν προστατεύει τὸ Σύνταγμα ἐπειδὴ συντηρεῖ, ἀναπαράγει καὶ προάγει τὸ Ἔθνος. Ἀντίθετα, ἡ προπαγάνδα περὶ δικαιωμάτων καὶ ἰσότητος  τῶν ὁμοφυ­λοφίλων στὸν γάμο καὶ ἡ τυχὸν ψήφιση τοῦ νομοσχεδίου ὑπονο­μεύει τὸ Ἔθνος καὶ ὑπὸ τὴν ἔννοια αὐτὴν λειτουργεῖ ἀντεθνικά. Οἱ δημογραφικὲς συνέπειες ἑνὸς τέτοιου νόμου φαντάζουν τρομακτικές, ἰδίως μάλιστα σὲ μιὰ χρονικὴ συγκυρία σὰν τὴν παροῦσα, ὅπου τὸ δημογραφικὸ πρόβλημα ἀποτελεῖ τὸν μεγαλύτερο κίν­δυνο καὶ χαρα­κτηρίζεται ὡς ἐφιάλτης, μάλιστα καὶ ἀπὸ ἐπίσημα βουλευτικὰ χείλη, τοῦ πρ. ὑπουργοῦ κ. Τάκη Θεοδωρικάκου [31]».

Αμ, πες τα πουλάκι μου, βγάλτα από μέσα σου, κι ας μου εξηγήσει κάποιος/α τη διαφορά αυτού του τύπου, από τον κάποτε χρυσαυγίτη μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ. Τουλάχιστον, ο Σεραφείμ είναι πιο ειλικρινής.

Ο Νικόλαος έχει λανσαριστεί ως το επιστημονικό (έχω τις αμφιβολίες μου για τα πτυχία που ισχυρίζεται ότι διαθέτει) μυαλό της Εκκλησίας και προσπαθώντας να μη μιλήσει μόνο θεολογικά, γράφει τη μία παπαριά πάνω στην άλλη.

Αφού ρε Μεσογαίας & Λαυρεωτικής κυρίως παπάς είσαι, τι τα θες όλα τα άλλα;

Όταν πασπαλίζεις τον θεολογικό λόγο με επιστημονικά επιχειρήματα φαίνεσαι και είσαι εντελώς φαιδρός.

Θες να πείσεις το πόπολο, ε;

Θες να πιστέψουμε, εμείς το πόπολο, ότι για την Εκκλησία επιστήμη και θεός είναι ίσα βάρκα ίσα νερά, ε;

Αφού, ξέρουμε ότι η Εκκλησία δεν θα μπορούσε να έχει άλλη γνώμη και προσωπικά θα μου έκανε εντύπωση αν είχε.

Ρε Νικολάκι κι οι υπόλοιποι, ασχοληθείτε με τίποτα ιερές εμβάδες, κροκάλες και κοκάλες.

Ακόμη κι όσοι πιστεύουν (εγώ όχι) καθορίζουν οι ίδιοι τη σχέση τους με τον θεό που πιστεύουν, χωρίς μεσάζοντες, μετάνοιες, επιτίμια και κρίσεις.  

Ακόμα δεν το έχετε καταλάβει; 

Κανείς άνθρωπος δεν ζητάει μετάνοια από εσάς, σιγά μην αλλάξουμε μυαλά.

Αν θελήσουμε να τα αλλάξουμε, θα το κάνουμε επειδή εμείς το αποφασίσαμε, όχι επειδή μάς το λέτε εσείς.

Εσείς είστε, να δεις πώς αποδίδεται στον Χριστό ότι το είπε.. α, ναι, εσείς είστε ακάθαρτοι τάφοι. 

Ποιος σάς είπε ότι σάς θέλουμε για πατέρες ή την Εκκλησία για μάνα; Έχουμε ή είχαμε μανάδες και πατεράδες, με όλα τους τα λάθη, τις παραλείψεις, αλλά και την αγάπη, τη στοργή, τη συμπόνοια τους.

Τους συγχωρέσαμε και τους συγχωρούμε για όποια λάθη τους, μάς συγχωρέσαν κι εκείνοι για τα δικά μας και είμαστε εντάξει.

Δεν χρειαζόμαστε άλλους και άλλες να παίξουν το ρόλο τους.

Αφήστε λοιπόν τους ανθρώπους στην ησυχία τους και μην παριστάνετε τους γονείς μας.

Κατάλαβες Νικολάκι και λοιποί άγιοι πατέρες;

2 σχόλια:

  1. Δεν είδα τι ακριβώς λέει ο Μεσογαίας αλλά ως προς την έκφραση γνώμης του ίδιου και οπως λέει και η ανακοίνωση της ιεράς συνόδου " Τό ἔργο τῆς Ἐκκλησίας, διά μέσου τῶν αἰώνων, εἶναι διπλό, δηλαδή θεολογικό, μέ τό νά ὁμολογῆ τήν πίστη της, ὅπως τήν ἀποκάλυψε ὁ Χριστός καί τήν ἔζησαν οἱ Ἅγιοί της, καί ποιμαντικό, μέ τό νά ποιμαίνη τούς ἀνθρώπους στήν κατά Χριστόν ζωή.

    Αὐτό τό ἔργο της φαίνεται στήν Ἁγία Γραφή καί στίς ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενικῶν καί Τοπικῶν Συνόδων, οἱ ὁποῖες θέσπισαν ὅρους γιά τήν ὀρθόδοξη πίστη καί ἱερούς κανόνες, πού καθορίζουν τά ὅρια μέσα στά ὁποῖα πρέπει νά κινοῦνται ὅλα τά μέλη της, Κληρικοί, Μοναχοί καί Λαϊκοί."
    1. Συνταγματικά Eπικρατούσα θρησκεία στην Eλλάδα είναι η θρησκεία της Aνατολικής Oρθόδοξης Eκκλησίας του Xριστού. Αυτό σημαίνει πως υπάρχουν σημαντικά αντικειμενικά και ουσιαστικά χαρακτηριστικά στην Ελληνική κοινωνία που απορρέουν από την συγκεκριμένη θρησκεία, πολιτισμικά, κοινωνικά, και πνευματικά κτλ. Θεολόγος δεν έχω τελειώσει αλλά από τα λίγα που έχω διαβάσει η ορθόδοξη χριστιανική εκκλησία αντιλαμβάνεται μεταξύ άλλων τον αυνανισμό, την ομοφυλοφιλία, τις επιφανειακές ερωτικές σχέσεις ως πάθη δηλαδή εξουσιαστικους μηχανισμούς που καταστρέφουν την ανθρώπινη ψυχή και δεν της επιτρέπουν να φτάσει σε ανώτερα επίπεδα πνευματικότητας κτλ. Τα θεωρεί κάτι σαν τον αλκοολισμό όπως το καταλαβαίνω, δηλαδή εθισμό που σε καταστρέφει. Το συγκεκριμένο ζήτημα που έχει αναδειχθεί τελευταία προφανώς και εγείρει ερωτηματικά όπως χοντρικά δύο 1
    για τις παρένθετες ως μια καταπτιστη μορφή εκμετάλλευσης των γυναικών και δεύτερον για την υπεράσπιση του δικαιώματος τών ορφανών παιδιών σε μητέρα και πατέρα όπως είναι το κατά φύση (που υπάρχει κατά φύση μην αρχίσουμε τα τρελά της μη αντικειμενικής πραγματικότητας, υπάρχει θέλουμε δεν θέλουμε διαφορετικά δεν υπάρχει ιατρική, βιολογία, μηχανική και ούτω καθεξής) γιατί είναι άλλο το να τύχει πχ να πεθάνω ή να χωρίσω και το παιδί να μεγαλώσει χωρίς πατέρα ή μητέρα και άλλο να καταδικάζουμε εξαρχής ένα παιδί ότι δεν θα έχει ένα από τα δύο, δηλαδή το τυχερό παιδί θα έχει μάνα και πατέρα όταν το υιοθετήσει μια στρέιτ οικογένεια και το άλλο θα είναι το άτυχο που δεν θα γνωρίσει ποτέ μάνα πχ? Ποιος θα πάρει αυτή την απόφαση για το ποιο θα έχει μάνα και ποιο όχι? Όποιος και να είναι θεωρώ πως είναι άδικο και καταχρηστικό γιατί θα μπορούσε ένα παιδί που το δίνεις σε δύο άντρες, σε δύο μήνες να ερχόταν ζευγάρι με μάνα και πατέρα να το υιοθετήσουν κτλ... Η ανακοίνωση της ιεράς συνόδου εδώ αν δεν κάνω λάθος.https://www.ertnews.gr/eidiseis/ellada/omofono-oxi-apo-tin-ierarxia-tis-ekklisias-tis-ellados-ston-gamo-ton-omofylon-zeygarion/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το σχόλιό σου είναι ωραίο, αλλά δεν ε΄χει σχέση με τη ανάρτηση. Η αναρτηση στηλιτευει την πονηριά του Μεσογαίας (και της ιεραρχίας κατ' επέκταση) να μη χρησιμοποίήσει μόνο θεολογικό λόγο (κάτι κατανοητό), αλλά να "γαρνίρει" την εισήγησή του και με... επιστημονικά επιχειρήματα. Το θεωρώ και πονηρό και χυδαίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή