Τρίτη 2/2/10
Αποσπάσματα από το τηλεοπτικό διάγγελμα του
Σοσιαλιστή Πρωθυπουργού Γεωργίου Παπανδρέου προς τον Ελληνικό λαό:
"Κάλεσα σήμερα τους Αρχηγούς των πολιτικών κομμάτων, για να τους ενημερώσω για την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας. Τους κάλεσα για να τους ζητήσω να συμπαραταχθούν και να στηρίξουν την εθνική προσπάθεια."
Δεν έχουμε τα περιθώρια ως έθνος, ως λαός, να αντέξουμε παρατεταμένα μπλόκα, απεργίες και στάσεις.
Γνωρίζουμε όλοι πόση κρυμμένη δύναμη και πόσες δυνατότητες έχει αυτή η χώρα, πόσες δυνατότητες έχει ο Έλληνας, η Ελληνίδα, ο Ελληνισμός."
Τετάρτη 9/12/09
Ο Φιλελεύθερος Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς
έκανε την ακόλουθη δήλωση:
"Θα στηρίξουμε κάθε προσπάθεια στη σωστή κατεύθυνση, προκειμένου να βγει η χώρα από την κρίση. Αλλά δεν μπορούν να συνεχιστούν άλλο οι παλινωδίες της Κυβέρνησης.
Ως προς τις αστειότητες περί απειλών κατά της εθνικής μας κυριαρχίας, ο κ. Παπανδρέου θα έπρεπε να γνωρίζει ότι τέτοιες δηλώσεις αποδυναμώνουν και τραυματίζουν τις θέσεις της χώρας σε όλα τα εθνικά μας μέτωπα."
Δευτέρα 01/02/2010
Ο Φιλελεύθερος Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς
έκανε την ακόλουθη δήλωση:
"Θα στηρίξουμε κάθε προσπάθεια στη σωστή κατεύθυνση, προκειμένου να βγει η χώρα από την κρίση. Αλλά δεν μπορούν να συνεχιστούν άλλο οι παλινωδίες της Κυβέρνησης.
Ως προς τις αστειότητες περί απειλών κατά της εθνικής μας κυριαρχίας, ο κ. Παπανδρέου θα έπρεπε να γνωρίζει ότι τέτοιες δηλώσεις αποδυναμώνουν και τραυματίζουν τις θέσεις της χώρας σε όλα τα εθνικά μας μέτωπα."
Δευτέρα 01/02/2010
Ο Υπερ-Δημοκρατικός Εκπρόσωπος του ΛΑ.Ο.Σ, κ. Κωστής Αϊβαλιώτης δηλώνει:
"Οι αγρότες πρέπει να αντιληφθούν ότι τα μπλόκα έχουν γίνει δυσάρεστα στους υπόλοιπους Έλληνες και ιδιαιτέρως επιζήμια για το Έθνος."
Δευτέρα 21/12/09
Απόσπασμα από την ομιλία του Φιλεργάτη προέδρου του ΕΒΕΑ, Κωνσταντίνου Μίχαλου,
στην εκδήλωση «ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ»
"Ανεξάρτητα από το αν ήξερε ή δεν ήξερε τι παραλαμβάνει, η κυβέρνηση ανέλαβε προεκλογικά δεσμεύσεις, που σήμερα είναι εκ των πραγμάτων ανέφικτες.
Ας καταλάβει λοιπόν ότι είναι ώρα να τις εγκαταλείψει, μπροστά σε μια επείγουσα εθνική ανάγκη, που είναι η εξυγίανση και η αποκατάσταση της αξιοπιστίας της οικονομίας μας."
Απόσπασμα από την ομιλία του Φιλεργάτη προέδρου του ΕΒΕΑ, Κωνσταντίνου Μίχαλου,
στην εκδήλωση «ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ»
"Ανεξάρτητα από το αν ήξερε ή δεν ήξερε τι παραλαμβάνει, η κυβέρνηση ανέλαβε προεκλογικά δεσμεύσεις, που σήμερα είναι εκ των πραγμάτων ανέφικτες.
Ας καταλάβει λοιπόν ότι είναι ώρα να τις εγκαταλείψει, μπροστά σε μια επείγουσα εθνική ανάγκη, που είναι η εξυγίανση και η αποκατάσταση της αξιοπιστίας της οικονομίας μας."
Δευτέρα 2/11/2009
Δήλωση Προέδρου ΣΕΒ, κ. Δημήτρη Δασκαλόπουλου στα Η.Μ.Ε. για την έκτακτη εισφορά:
"H εθνική επιχειρηματική τάξη γνωρίζει πολύ καλά ότι η οικονομία βρίσκεται σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης –και είναι πρόθυμη να συμβάλει με μία έκτακτη εισφορά στην αναγκαία προσπάθεια αντιμετώπισης του δημοσιονομικού μας εκτροχιασμού. "
Βγάλαν πάλι το Έθνος παγανιά.
Γιατί το Έθνος δεν μπορεί να μοστράρει στα τηλεοπτικά κανάλια και τις Εφημερίδες μόνο του.
Οι γνωστοί-άγνωστοι έκαναν πάλι τη δουλειά τους.
Βιομήχανοι, επιχειρηματίες, πολιτικά κόμματα και δημοσιογράφοι συναγωνίζονται στο πεδίο της Εθνικοφροσύνης για το… παντεσπάνι τους.
Όσα περισσότερα σκληρότερα μέτρα παίρνεις τόσο περισσότερο Πατριώτης είσαι, όταν βγαίνεις στο δρόμο να διεκδικήσεις κανά ψιλό, αποκαλείσαι προδότης.
Κι εγώ ως ανώριμος Νεοέλληνας κάθομαι σπίτι και δέχομαι τους κεραυνούς από όλες τις πλευρές. Ο Πάγκαλος με βρίζει, ο Άδωνις με καλεί σε Εθνικοαπελευθερωτικό Αγώνα με όχημα την οικονομία και με σπρώχνει σε Σουλιώτικο χορό, ο Σαμαράς πολύ θα΄ θελε, αλλά λόγω έκτακτων Εθνικών αναγκών δεν μπορεί να με υποστηρίξει, οι δημοσιογράφοι κουνάνε το δάχτυλό τους μπροστά στη μούρη μου και κοντεύουν να με πείσουν πως κάπου έχω κάνει λάθος, ο Μίχαλος δεν με αφήνει να κοιμηθώ τα βράδια και ο Προβόπουλος ισχυρίζεται απαθέστατα:
"εγώ τα΄λεγα" (όχι σε μένα πάντως, στο ορκίζομαι δεν ήξερα τίποτα για το έλλειμμα.
Πώς να ξέρω κάτι που δεν έχω δημιουργήσει εγώ ρε Προβόπουλε;).
Το λοιπόν, πρέπει να συναινέσουμε όλοι για το καλό της οικονομίας, πρέπει να προσπαθήσουμε για την ανάταξη του Έθνους, πρέπει να κάνουμε ό,τι σκατό μας έχει μείνει παξιμάδι, αν είναι δυνατόν και φρέσκο, αχνιστό, πρέπει να πιεστούμε μέχρι να σκάσουμε…
Τόσα χρόνια περνούσαμε πλουσιοπάροχα και τώρα ήρθε η ώρα του λογαριασμού, της λυπητερής που λένε.
Γιατί εντάξει, καλός ο Ελληνικός Πολιτισμός (ξέρεις… ο αρχαίος), καλό και το σουβλάκι, όμορφα και τα τσολιαδάκια στο Μοναστηράκι, αλλά η Ενωμένη Ευρώπη πρέπει να μείνει έτσι και θα μείνει πάση θυσία. Θα Σταθεροποιηθεί και δε θα με ρωτήσει κιόλας.
Ο Γιώργος έχει πάρει σβάρνα βουνά και λαγκάδια, τρέχει σε γνωστούς και άγνωστους, μήπως και τους πείσει πως είμαστε καλά παιδιά.
Ρωτάει και ξαναρωτάει τι πρέπει να κάνει, πρέπει να του πουν τί θέλουν, πώς τους βολεύει, τί πρέπει να κάνει για να τους ευχαριστήσει.
Το Έθνος υποβασταζόμενο από τον Εθνικό Κορμό βγήκε βόλτα για κατούρημα και αερισμό.
Με εκλεκτή παρέα εκείνο, μόνος μου εγώ, μόνος του και ο συγκάτοικος στην ίδια πολυκατοικία Πολωνός μετανάστης, μόνος ο Πακιστανός στο δρόμο, μόνοι όλοι μας.
Εξαιρούνται οι κάδοι στη γειτονιά μου, εδώ στα Κάτω Πατήσια, που έχουν παρέα.
Το πρωί κοιτάνε το περιεχόμενό τους αυτοί που ψάχνουν τα σκουπίδια για να φάνε ή να πουλήσουν ό,τι χρήσιμο βρουν από τα σκάρτα του Ελληνικού Πολιτισμού μας κι όλη την ημέρα είναι κολλημένες πάνω τους κάτι φωτοτυπημένες σελίδες του ΛΑ.Ο.Σ., που ζητάνε δημοψήφισμα για την απόδοση ιθαγένειας, τίποτα άλλο δεν γράφουν, τίποτα για τα προβλήματα μου, καμία λέξη για τις έγνοιες του γείτονά μου του μετανάστη.
Γιατί το Έθνος δεν μπορεί να μοστράρει στα τηλεοπτικά κανάλια και τις Εφημερίδες μόνο του.
Οι γνωστοί-άγνωστοι έκαναν πάλι τη δουλειά τους.
Βιομήχανοι, επιχειρηματίες, πολιτικά κόμματα και δημοσιογράφοι συναγωνίζονται στο πεδίο της Εθνικοφροσύνης για το… παντεσπάνι τους.
Όσα περισσότερα σκληρότερα μέτρα παίρνεις τόσο περισσότερο Πατριώτης είσαι, όταν βγαίνεις στο δρόμο να διεκδικήσεις κανά ψιλό, αποκαλείσαι προδότης.
Κι εγώ ως ανώριμος Νεοέλληνας κάθομαι σπίτι και δέχομαι τους κεραυνούς από όλες τις πλευρές. Ο Πάγκαλος με βρίζει, ο Άδωνις με καλεί σε Εθνικοαπελευθερωτικό Αγώνα με όχημα την οικονομία και με σπρώχνει σε Σουλιώτικο χορό, ο Σαμαράς πολύ θα΄ θελε, αλλά λόγω έκτακτων Εθνικών αναγκών δεν μπορεί να με υποστηρίξει, οι δημοσιογράφοι κουνάνε το δάχτυλό τους μπροστά στη μούρη μου και κοντεύουν να με πείσουν πως κάπου έχω κάνει λάθος, ο Μίχαλος δεν με αφήνει να κοιμηθώ τα βράδια και ο Προβόπουλος ισχυρίζεται απαθέστατα:
"εγώ τα΄λεγα" (όχι σε μένα πάντως, στο ορκίζομαι δεν ήξερα τίποτα για το έλλειμμα.
Πώς να ξέρω κάτι που δεν έχω δημιουργήσει εγώ ρε Προβόπουλε;).
Το λοιπόν, πρέπει να συναινέσουμε όλοι για το καλό της οικονομίας, πρέπει να προσπαθήσουμε για την ανάταξη του Έθνους, πρέπει να κάνουμε ό,τι σκατό μας έχει μείνει παξιμάδι, αν είναι δυνατόν και φρέσκο, αχνιστό, πρέπει να πιεστούμε μέχρι να σκάσουμε…
Τόσα χρόνια περνούσαμε πλουσιοπάροχα και τώρα ήρθε η ώρα του λογαριασμού, της λυπητερής που λένε.
Γιατί εντάξει, καλός ο Ελληνικός Πολιτισμός (ξέρεις… ο αρχαίος), καλό και το σουβλάκι, όμορφα και τα τσολιαδάκια στο Μοναστηράκι, αλλά η Ενωμένη Ευρώπη πρέπει να μείνει έτσι και θα μείνει πάση θυσία. Θα Σταθεροποιηθεί και δε θα με ρωτήσει κιόλας.
Ο Γιώργος έχει πάρει σβάρνα βουνά και λαγκάδια, τρέχει σε γνωστούς και άγνωστους, μήπως και τους πείσει πως είμαστε καλά παιδιά.
Ρωτάει και ξαναρωτάει τι πρέπει να κάνει, πρέπει να του πουν τί θέλουν, πώς τους βολεύει, τί πρέπει να κάνει για να τους ευχαριστήσει.
Το Έθνος υποβασταζόμενο από τον Εθνικό Κορμό βγήκε βόλτα για κατούρημα και αερισμό.
Με εκλεκτή παρέα εκείνο, μόνος μου εγώ, μόνος του και ο συγκάτοικος στην ίδια πολυκατοικία Πολωνός μετανάστης, μόνος ο Πακιστανός στο δρόμο, μόνοι όλοι μας.
Εξαιρούνται οι κάδοι στη γειτονιά μου, εδώ στα Κάτω Πατήσια, που έχουν παρέα.
Το πρωί κοιτάνε το περιεχόμενό τους αυτοί που ψάχνουν τα σκουπίδια για να φάνε ή να πουλήσουν ό,τι χρήσιμο βρουν από τα σκάρτα του Ελληνικού Πολιτισμού μας κι όλη την ημέρα είναι κολλημένες πάνω τους κάτι φωτοτυπημένες σελίδες του ΛΑ.Ο.Σ., που ζητάνε δημοψήφισμα για την απόδοση ιθαγένειας, τίποτα άλλο δεν γράφουν, τίποτα για τα προβλήματα μου, καμία λέξη για τις έγνοιες του γείτονά μου του μετανάστη.
Είπαμε: το Έθνος πάνω από όλα. Τι βραχνάς κι αυτός. Πάλι θυσίες για το Έθνος, πάλι περισσότερη λιτότητα.
Τα ξένα έντυπα και οι ντόπιοι δημοσιογράφοι λένε πως ήρθε η ώρα να πληρώσουμε το λογαριασμό για τα προηγούμενα χρόνια καλοπέρασης.
Μα εγώ θυμάμαι πως τα έχω πληρώσει όλα: Νοίκι, κοινόχρηστα, ΔΕΚΟ, είναι όλα πληρωμένα. Μου χρωστάνε, δε χρωστάω.
Και επίσης θα’ θελα να πω σε όλους αυτούς, πως δεν περνούσα καλύτερα από ό,τι περνάω τώρα: για μένα τα ίδια ήταν και είναι.
Ζοριζόμουν τότε όπως και τώρα, οι φίλοι και οι γνωστοί το ίδιο (ειδικά όσοι έκαναν το λάθος να κάνουν παιδιά).
Εντάξει, πήγαινα για κανά ποτάκι, τρωγόπινα σε καμιά ταβέρνα, χρειαζόμουν και διακοπές το ομολογώ, αλλά ως εκεί, τίποτα παραπάνω.
Όχι ότι δεν ήθελα, αλλά δεν μπορούσα να κάνω κι αλλιώς.
Τα ξένα έντυπα και οι ντόπιοι δημοσιογράφοι λένε πως ήρθε η ώρα να πληρώσουμε το λογαριασμό για τα προηγούμενα χρόνια καλοπέρασης.
Μα εγώ θυμάμαι πως τα έχω πληρώσει όλα: Νοίκι, κοινόχρηστα, ΔΕΚΟ, είναι όλα πληρωμένα. Μου χρωστάνε, δε χρωστάω.
Και επίσης θα’ θελα να πω σε όλους αυτούς, πως δεν περνούσα καλύτερα από ό,τι περνάω τώρα: για μένα τα ίδια ήταν και είναι.
Ζοριζόμουν τότε όπως και τώρα, οι φίλοι και οι γνωστοί το ίδιο (ειδικά όσοι έκαναν το λάθος να κάνουν παιδιά).
Εντάξει, πήγαινα για κανά ποτάκι, τρωγόπινα σε καμιά ταβέρνα, χρειαζόμουν και διακοπές το ομολογώ, αλλά ως εκεί, τίποτα παραπάνω.
Όχι ότι δεν ήθελα, αλλά δεν μπορούσα να κάνω κι αλλιώς.
Βλέπεις δεν έπαιρνα (ούτε παίρνω) τα χρήματα που λαμβάνουν Χατζηνικολάου και Πρετεντέρης, δεν έχω εκδοτικό οίκο όπως ο Γεωργιάδης, 24 ακίνητα και 12 οικόπεδα όπως ο Καρατζαφέρης, δεν ακούει κανείς τη γνώμη μου με ανοιχτό το στόμα, δεν κάνω εξώφυλλα στα περιοδικά, δεν με βλέπει κανείς όταν στραβομουτσουνιάζω, δεν μου δίνει κανείς σημασία, κανείς από όλους αυτούς δεν ασχολείται μαζί μου.
Προφανώς δεν ανήκω στο Ελληνικό Έθνος (ούτε που θέλω να ανήκω σε αυτό, μα ούτε και σε κάποιο άλλο) για να έχω άποψη και να ξέρω καλύτερα από τον Πρετεντέρη, αν πριν ζούσα καλύτερα ή όχι. Αφού όμως το λέει και o Κύρτσος, κάποιο λάκο θα΄χει η φάβα… μάλλον έτσι θα΄ναι.
Δύο λέξεις κυριαρχούν στον λόγο πολιτικών κομμάτων και ΜΜΕ τον τελευταίο καιρό:
Εθνική (όχι Ελλάδος) και συναίνεση (όχι από όλους).
Και επειδή το Έθνος δεν καταλαβαίνει από συστήματα και κυβερνήσεις, δεν το πειράζει αν αναπνέει σε "σοσιαλισμό" ή "φιλελευθερισμό", δεν πολυσκοτίζεται για ένδοξους προγόνους και τιμημένες μάχες (οι άνθρωποι σκοτίζονται για κάτι τέτοια και μετά τα φορτώνουν στο Έθνος τους), εκείνο το μόνο που επιζητά και θέλει είναι λεφτά και πάλι λεφτά, κι αυτά όχι για εκείνο, για τον κακομοίρη τον Πατερούλη του, το Κράτος…
Δανεικά, δικά σου και δικά μου, του παρα-δίπλα, του πατέρα μου (του συνταξιούχου) και του παππού σου (εκείνου που πολέμησε στην Αλβανία).
Τι να κάνει κι εκείνο, έναν πατέρα έχει, να τον αφήσει έτσι, να μη βοηθήσει;
Αμαρτία από το Θεό… (τον Ορθόδοξο, τον Ελληνικό, τον ΙΧ θεό μας).
Το Έθνος δεν θέλει τίποτα, του φτάνει που κάνει παρέα με τον Άδωνη και τον Μιχαλολιάκο, που φροντίζουν για αυτό Παπανδρέου και Σαμαράς, που εμείς θα θυσιαστούμε για εκείνο, που ο Σάκης και η Χωρισμένη Ελένη είναι Έλληνες, που μέσω όλων αυτών ο Σύγχρονος Πολιτισμός μας ακούγεται στα πέρατα του κόσμου.
Και εννοείται πως δεν πρέπει να περιμένεις ανταπόδοση για τις θυσίες σου: είναι υποχρέωσή σου. Μην κλαις και μη στενάζεις, να χαίρεσαι γιατί το Έθνος σε καλεί να δώσεις τη μάχη σου στα χαρακώματα. Ο Εχθρός είναι προ των πυλών και χρειάζεται ομοψυχία.
Δεν είναι τα Σκόπια και η Τουρκία, είναι η πουτάνα η οικονομία.
Προφανώς δεν ανήκω στο Ελληνικό Έθνος (ούτε που θέλω να ανήκω σε αυτό, μα ούτε και σε κάποιο άλλο) για να έχω άποψη και να ξέρω καλύτερα από τον Πρετεντέρη, αν πριν ζούσα καλύτερα ή όχι. Αφού όμως το λέει και o Κύρτσος, κάποιο λάκο θα΄χει η φάβα… μάλλον έτσι θα΄ναι.
Δύο λέξεις κυριαρχούν στον λόγο πολιτικών κομμάτων και ΜΜΕ τον τελευταίο καιρό:
Εθνική (όχι Ελλάδος) και συναίνεση (όχι από όλους).
Και επειδή το Έθνος δεν καταλαβαίνει από συστήματα και κυβερνήσεις, δεν το πειράζει αν αναπνέει σε "σοσιαλισμό" ή "φιλελευθερισμό", δεν πολυσκοτίζεται για ένδοξους προγόνους και τιμημένες μάχες (οι άνθρωποι σκοτίζονται για κάτι τέτοια και μετά τα φορτώνουν στο Έθνος τους), εκείνο το μόνο που επιζητά και θέλει είναι λεφτά και πάλι λεφτά, κι αυτά όχι για εκείνο, για τον κακομοίρη τον Πατερούλη του, το Κράτος…
Δανεικά, δικά σου και δικά μου, του παρα-δίπλα, του πατέρα μου (του συνταξιούχου) και του παππού σου (εκείνου που πολέμησε στην Αλβανία).
Τι να κάνει κι εκείνο, έναν πατέρα έχει, να τον αφήσει έτσι, να μη βοηθήσει;
Αμαρτία από το Θεό… (τον Ορθόδοξο, τον Ελληνικό, τον ΙΧ θεό μας).
Το Έθνος δεν θέλει τίποτα, του φτάνει που κάνει παρέα με τον Άδωνη και τον Μιχαλολιάκο, που φροντίζουν για αυτό Παπανδρέου και Σαμαράς, που εμείς θα θυσιαστούμε για εκείνο, που ο Σάκης και η Χωρισμένη Ελένη είναι Έλληνες, που μέσω όλων αυτών ο Σύγχρονος Πολιτισμός μας ακούγεται στα πέρατα του κόσμου.
Και εννοείται πως δεν πρέπει να περιμένεις ανταπόδοση για τις θυσίες σου: είναι υποχρέωσή σου. Μην κλαις και μη στενάζεις, να χαίρεσαι γιατί το Έθνος σε καλεί να δώσεις τη μάχη σου στα χαρακώματα. Ο Εχθρός είναι προ των πυλών και χρειάζεται ομοψυχία.
Δεν είναι τα Σκόπια και η Τουρκία, είναι η πουτάνα η οικονομία.
Δεν έχει σημασία ότι μπορεί να σε απολύσουν από τη δουλειά (αν δεν το έχουν κάνει ήδη), ούτε ότι ο μισθός σου παγώνει, ούτε ότι 30 χρόνια θυσιάζεσαι χωρίς να έχεις καταλάβει το λόγο.
Δεν έχει σημασία πως τα λεφτά σου έχουν πετάξει και πάνε… δεν πειράζει που σε στρέφουν ενάντια στο Δημόσιο Υπάλληλο και τον Αγρότη, δεν τρέχει και τίποτα που οι ελευθερίες σου μειώνονται, το μόνο που έχει σημασία είναι η διατήρηση του Έθνους και της οικονομίας του, να ζήσει ασφαλής η Εθνική Πολιτική σκηνή, να μην χαθούν όλοι αυτοί και τι θα γίνουμε μετά εμείς.
Δεν έχει σημασία πως τα λεφτά σου έχουν πετάξει και πάνε… δεν πειράζει που σε στρέφουν ενάντια στο Δημόσιο Υπάλληλο και τον Αγρότη, δεν τρέχει και τίποτα που οι ελευθερίες σου μειώνονται, το μόνο που έχει σημασία είναι η διατήρηση του Έθνους και της οικονομίας του, να ζήσει ασφαλής η Εθνική Πολιτική σκηνή, να μην χαθούν όλοι αυτοί και τι θα γίνουμε μετά εμείς.
Νυν υπέρ πάντων ο Αγών.
Γιατί τα δύσκολα θα περάσουν και θα έρθει μια όμορφη μέρα, ηλιόλουστη, που όλοι θα φοράμε χαρούμενα πρόσωπα και θα τρώμε με χρυσά κουτάλια, σε πλατινένια πιάτα, θα ρουφάμε γαρίδες και θα σπάμε με δυσκολία τους αστακούς και όλοι μα όλοι θα λέμε υπερήφανοι:
"Ήμουν κι εγώ εκεί. Κι εγώ έβαλα το λιθαράκι μου για να αναστηθεί το Έθνος".
Γιατί πρέπει να ξέρεις φίλε αναγνώστη, πως ο Έλληνας περπατάει εδώ και χιλιάδες χρόνια σε μια ευθεία γραμμή, κοιτώντας αφ’ υψηλού τους Βάρβαρους, Φράγκους και διάφορους τυχάρπαστους, που ατυχήσαμε να έχουμε δίπλα μας, από πάνω μας και από κάτω μας.
Όλοι αυτοί είναι μισέλληνες και απολίτιστοι.
Εμείς είμαστε οι περιούσιοι, εμείς έχουμε τον καλύτερο πολιτισμό, εμείς "καμακώνουμε" τις κουτόφραγκες γυναίκες τους τα καλοκαίρια στα νησιά, ο δικός μας ήλιος είναι ο καλύτερος, η δική μας θάλασσα η πιο καθαρή.
Η αλήθεια βέβαια είναι ότι όλα τα πολιτικά (μόνο τον ΛΑ.Ο.Σ. εξαιρώ λόγω οξέος διανοητικού προβλήματος) και επιχειρηματικά ποντίκια θυμούνται πως είναι Έλληνες όταν έχουν ανάγκη τη βοήθειά μας, αλλιώς μας έχουν γραμμένους κι εμάς και το Έθνος τους στα… μπελεούνια τους.
"Ήμουν κι εγώ εκεί. Κι εγώ έβαλα το λιθαράκι μου για να αναστηθεί το Έθνος".
Γιατί πρέπει να ξέρεις φίλε αναγνώστη, πως ο Έλληνας περπατάει εδώ και χιλιάδες χρόνια σε μια ευθεία γραμμή, κοιτώντας αφ’ υψηλού τους Βάρβαρους, Φράγκους και διάφορους τυχάρπαστους, που ατυχήσαμε να έχουμε δίπλα μας, από πάνω μας και από κάτω μας.
Όλοι αυτοί είναι μισέλληνες και απολίτιστοι.
Εμείς είμαστε οι περιούσιοι, εμείς έχουμε τον καλύτερο πολιτισμό, εμείς "καμακώνουμε" τις κουτόφραγκες γυναίκες τους τα καλοκαίρια στα νησιά, ο δικός μας ήλιος είναι ο καλύτερος, η δική μας θάλασσα η πιο καθαρή.
Η αλήθεια βέβαια είναι ότι όλα τα πολιτικά (μόνο τον ΛΑ.Ο.Σ. εξαιρώ λόγω οξέος διανοητικού προβλήματος) και επιχειρηματικά ποντίκια θυμούνται πως είναι Έλληνες όταν έχουν ανάγκη τη βοήθειά μας, αλλιώς μας έχουν γραμμένους κι εμάς και το Έθνος τους στα… μπελεούνια τους.
Για αυτό λοιπόν την επόμενη φορά που θα σας πει κάποιος γνωστός σας ότι έχουν δίκιο εκείνοι που μας ζητάνε να θυσιαστούμε για το Έθνος, που εκείνοι έφτιαξαν και διαχειρίζονται, πείτε του πολύ ευγενικά να πάει να… από-Εθνοποιηθεί.
ΤΕΤΟΙΕς ΜΑΛΑΚΙΕς ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΕ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕς "ΑΡΙΣΤΕΡΩΝ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΣΤΡΑΤΕΥΤΗΚΑ ΣΤΟ ΛΑ.Ο.Σ
Π.Α
πρωην αριστερος
Ελευθεριακέ φίλε μου, κάθε λέξη σου είναι σαν μια κραυγή που βγήκε από την ψυχή μου. Σίγουρα το ξέρεις, πως αυτά που λες δεν εκφράζουν μόνο εσένα, απλά το λέω έτσι, επειδή μπορώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλο και πλησιάζει η ώρα που οι πολλοί δεν θα 'χουν πλέον τίποτα να χάσουν και θα γίνει ό,τι πρέπει να γίνει.
@Π.Α, ανώνυμε και δήθεν πρώην αριστερέ,
το να είσαι αριστερός, είναι νοοτροπία, πολύτιμος θησαυρός και ίσως μια από τις ελάχιστες πνευματικές περιουσίες που μπορεί να αποκτήσει κανείς. Είναι τρόπος ζωής και τρόπος σκέψης και όποιος μπήκε σ' αυτά, είναι σχεδόν αδύνατο να βρεθεί απέναντι. Αν πράγματι νόμιζες κάποτε ότι είσαι αριστερός, χαίρομαι για σένα που βρήκες το δρόμο σου, το χώρο σου και τον πραγματικό σου εαυτό.
Μόνο σε παρακαλώ, όταν έρχεσαι στην πλατεία να κυνηγήσεις και να χτυπήσεις τους μετανάστες, με την ανωτερότητα και την ασφάλεια που προσδίδουν στη δειλία σου τα ξύλα, τα ρόπαλα και οι σιδερογροθιές θυμήσου ότι όπου να 'ναι, οι υπόλοιποι αντιπατριώτες Έλληνες, μπορούν επίσης να μάθουν τα αμερικανογερμανικά σου κόλπα και να βρεθείς καμιά μέρα προ εκπλήξεων. Οι Έλληνες μαθαίνουν εύκολα, όπως σίγουρα ξέρεις από πείρα.
Πόσο δίκιο έχεις με τα γραφούμενά σου νομίζω πως είναι περιττό να το πώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνα πράγμα θα πώ μόνο!
Γιατί ρε υπερπατριώτες βουλευτές που κόπτεστε για την Ελλάδα και το μέλλον της δε δίνετε εσείς πρώτα το καλό παράδειγμα?
Οσο κρατά η κρίση,μη πάρετε σέντσι κι εμείς μαζί σας,να θυσιαστούμε ακόμα μια φορά!
Θυμήθηκα ένα ρητό που έμαθα στο σχολείο:
Του Έλληνος ο τράχηλος ζυγόν δεν υπομένει!!
Καθε είδους ζυγό θα έλεγα.
Προσέξτε το αυτό,μη βρεθείτε προ εκπλήξεων στο εγγύς μέλλον.
Καλησπέρα φίλε μου μετά απο καιρό!
Καλά έκανες Πρώην αριστερέ και πήγες στο ΛΑΟΣ, γιατί προφανώς δεν ήσουν ποτέ αριστερός, οπότε δεν είσαι και πρώην... μη νιώθεις πρώην... θυμίζει αποτυχημένη γκομενοδουλειά
ΑπάντησηΔιαγραφήRiski έχεις δίκιο, ο Πρώην Αριστερός ξέρει καλύτερα από εμάς πώς είναι οι Ελληνάρες. Σε ευχαριστώ που έγραψες μετά από τόσο καιρό.
NANTIA-BAD RELIGION 7
Σε χαιρετώ μετά από καιρό και του ανθρώπου ο τράχηλος ζυγό δεν σηκώνει, αλλά ακόμα και αν σηκώνει, θα φτάσει κάποια στιγμή που πλέον δε θα σηκώνει. Δε θα ζω προφανώς (καθότι 36 χρονών) αλλά οι άνθρωποι τότε θα είναι πραγματικοί άνθρωποι. Σε φιλώ και στον πρώην αριστερό στέλνω τα συλλυπητήριά μου γιατί δεν υπήρξε ποτέ έστω Σοσιαλδημοκράτης
Ο τράχηλος ζυγόν δεν υπομένει αλλά την πλατούλα μας όλοι θα την βάλουμε και απο ότι φαίνεται δεν θα αρκεστουν μόνο στην πλάτη μας γιατί έρχεται κι η περικοπή του 14ου μισθού !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι να δεις τότε Ελευθεριακέ πώς θα άρχισουν όλοι,Πρετεντέρηδες και λοιποί,σιγά σιγά να μας πείθουν ότι πρέπει να καταργηθεί ο 14ος μισθός γιατί ούτε στην Ευρωπή έχουν. Αλλά δεν έχω ακούσει έναν καλό λόγο γιατί να στηρίξω αυτό το σύστημα και να μην αφήσω την κρίση να κάνει τη δουλειά της ;
Παρακάτω τα σχόλια από την ιστοσελίδα αντιπληροφόρησης http://www.politikokafeneio.com/neo/index.php στην οποία "πέρασα" το ίδιο άρθρο. Δε θα βάλω δύο σχόλια γιατί είναι άσχετα με το θέμα (αν μπείτε στην παραπάνω ιστοσελίδα θα το διαπιστώσετε). Ο διάλογος εκεί συνεχίζεται άκομα...
ΑπάντησηΔιαγραφή-Aνατροπέας-
ΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑΣ;
ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΙΟ ΑΞΙΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ!
ΝΑ! ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΦΓΑΝΟΥΣ-ΙΡΑΚΙΝΟΥΣ ΚΤΛ.
ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΜΟΥ:
ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΕΞΕΓΕΡΘΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ, ΓΙΑ ΧΙΛΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΞΕΓΕΡΝΟΜΑΣΤΕ.
* ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΚΟΨΟΥΝΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑ ΛΗΣΤΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΑ ΕΔΩ ΜΕ 4 ρις ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΑΠΑΝΩ.
* ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΗ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ 15 ΣΤΗΝ ΕΕ.
* ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΝΑ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΔΩ ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΕΕ ΕΙΝΑΙ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ.
* ΜΗΠΩΣ ΚΟΨΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΠΛΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΣΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ.
* ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΧΙΛΙΑ ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ...ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ.
* ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΩΡΑ, ΜΗΠΩΣ ΑΓΡΙΕΨΟΥΝ ΚΑΛΙΤΕΡΑ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΣΑΚΙΣΟΥΝ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΑ.
ΟΛΑ!
Βήχος Παναγιώτης
Το Έθνος που επικαλούνται τα λαμόγια δεν είναι δικό μας. Οι εργάτες δεν έχουν πατρίδα. Την έχουν υπό κατοχή οι καπιταλιστές της ΕΕ και οι ντόπιοι. Όταν αυτό το έθνος γίνει ένα έθνος των εργαζομένων, μία προλεταριακή πατρίδα, μόνο τότε θα το υπερασπίσουμε. Το δικό σας έθνος θα το πολεμάμε μέχρι να το διαλύσουμε μαζί με τους ιδιοκτήτες του. ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ.
15 Μαρτίου τα σπουδαία
Επισκέπτης
Η πολιτική επιστράτευση των δημοσιοϋπαλλήλων (οι μόνοι που απεργούν, αφού έχουν μονομότητα και συνήθως δεν χάνουν το μεροκάματο τις μέρες της απεργίας) προ των πυλών.
Στις 15 του Μάρτη θα έρθουν, κατά πάσα πιθανότητα, τα πρόσθετα μέτρα.
Στην σοσιαλιστική πατρίδα οι δημοσιοϋπάλληλοι θα δουλεύουν όπως τώρα, ή θα ενταντικοποιήσουν τους ρυθμούς τους ?
Επίσης, θα παίρνουν μίζες και φακελάκια ?
Μάλλον προτιμάνε τη σημερινή πατρίδα ....
Πόση θα είναι η αγοραστική δύναμη των εργαζομένων, στην υποθετική περίπτωση που πτωχεύει η Ελλάδα, φεύγουν οι αστοί και αναλαμβάνουν οι εργαζόμενοι (φαντάζομαι μέσω του κόμματος της εργατικής τάξης) να οικοδομήσουν τη "σοσιαλιστική πατρίδα" ?
Πατρίδα στην οποία θα μοιράζεσαι με διακαιοσύνη την εξαθλιωση, αλλά θα σου ανήκει δεν νομίζω να την ποθεί κανείς.
Οσον αφορά στους αλλοδαπούς μετανάστες θα είναι οι πρώτοι που θα φύγουν οικειοθελώς, γιατί ήεθαν εδώ για να ανεβάσουν το βιοτικό τους επίπεδο και να ξεφύγουν από τη μιζέρια της δικής τους πατρίδας.
Σε κάθε περίπτωση αν επιθυμούσαν να κτίσουν "σοσιαλιστική πατρίδα" θα επαναστατούσαν στη χώρα τους.
Βήχος Παναγιώτης
ΑπάντησηΔιαγραφήΆκου "15 Μαρτίου τα σπουδαία". Στην απεργία που έγινε στις 10 του μήνα δεν απέργησαν μόνο οι δημόσιοι υπάλληλοι. Σημαντική ήταν η συμμετοχή και από τον ιδιωτικό τομέα, παρά την εργοδοτική τρομοκρατία. Εσύ θα δούλεψες φυσικά καθότι ...πατριώτης.
Γιατί χαίρεσαι που στις 15 Μαρτίου θα έρθουν πρόσθετα μέτρα; Ο... Αλ-μούνια είσαι;
Έλεος ρε ντουβάρια είσαστε επιτέλους; Ρωτάς αν "στη σοσιαλιστική πατρίδα οι δημοσιοϋπάλληλοι θα δουλεύουν όπως τώρα, ή θα εντατικοποιήσουν τους ρυθμούς τους". Λιγότερο θα δουλεύουν! Γιατί η πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων δουλεύει σκληρά. Εσύ βιομήχανος είσαι; Τα λαμόγια που αποτελούν την κομματική νομενκλατούρα της ΝΔ ή του ΠΑΣΟΚ αυτοί θα φάνε πόδι. Αυτούς δείχνεις με το δάχτυλο για να πάρει μπάλα όλους τους υπόλοιπους. Παλιό το κόλπο και βρώμικο.
Μίζες πρώτα και κύρια παίρνουν οι δικοί σου άνθρωποι. Ξεχνάς τη Ζίμενς για να μη σου βάλω ολόκληρο κατάλογο; Δημόσιοι υπάλληλοι ήταν αυτοί που έκλεψαν τον άμπακα; Όσο για τα φακελάκια όσοι τα παίρνουν - και τα παίρνουν πολλοί - φυσικά στο σοσιαλισμό θα το ξεχάσουν. Δε θα χρειάζεται άλλωστε.
Δεν κατάλαβα όμως που θέλεις να καταλήξεις. Να μη γίνονται απεργίες; Γιατί κινδυνεύει το Έθνος και η Πατρίς;
Λοιπόν για να τελειώνουμε με τον κάθε ανεγκέφαλο όπως εσύ: Η ανατροπή του ΠΣΑ στην Ελλάδα και σε κάθε γωνιά της Ευρώπης, είναι πλέον ένας ταξικός "πόλεμος" δρομολογημένος χωρίς επιστροφή τόσο για το ευρωπαϊκό κεφάλαιο όσο και για την εργατική τάξη. Ο συμβιβασμός δεν υπάρχει ως επιλογή για καμία πλευρά πλέον. Πολύ περισσότερο από τη δική μας πλευρά. Εσύ ΠΡΟΣΚΥΝΑ ΡΑΓΙΑ... Και το σώβρακο πριν στο πάρουν να το πλύνεις καλά… Μη μας κοροϊδεύουν και οι ξένοι… στρατηγικοί επενδυτές…
Επισκέπτης
Ετσι Παναγιωτη,πολυ καλα τους τα λες.
Αντε πια,με τους μαλ***,ξεφτιλισμενους εδω μεσα...
Οπως λεει κι ο Πανουσης "μια ζωη θητεια,ξεφτιλα και βολεμα"..ρε αντε στο διαολο ξεφτιλισμενοι !
ΝΤΑΝΤΟΝ
ΑπάντησηΔιαγραφή¨Ελευθεριακέ¨ μάλλον τα νηστίσιμα ¨βαριά ¨ . Σου γράφω με διάθεση ¨πλάκας¨ και όχι για να σου κάνω ¨πλάκα¨. Ως εκ τούτου μην πάρεις τις παρατηρήσεις μου στο εκατό τοις εκατό , αλλά σαν μια φιλική σαρκαστική διάθεση κριτικής αμφισβήτησης , γιατί όχι και διαλόγου.
Μάλλον ¨λανθάνον ομοφυλόφιλος είσαι¨ , διότι στο έθνος που θέλεις να ¨γαμ…σεις¨ ανήκεις και εσύ , το θέλεις ή δεν το θέλεις , και ανεξάρτητα από το δικαίωμα που σου προσφέρουν οι Αμερικάνικες σχολές ψυχολογίας και κοινωνιολογίας , όπως και τα διάφορα Παρατηρητήρια της Ουάσιγκτον- Βερολίνου , να μπορείς να ¨αυτοπροσδιοριστείς¨ και να δηλώνεις πως είσαι ακόμα και εξωγήινος.
Οι ¨ λανθάνοντες¨ και ¨κρυφοί¨ λοιπόν ομοφυλόφιλοι έχουν την τάση να μισούν το φύλο και τους ομοίους τους , είτε από ντροπή , είτε από έλλειψη αυτοσυνειδησίας και αδυναμία κατανόησης της πραγματικότητας τους .
Ξεκινάς να εκδηλώσεις την δικαιολογημένη αγανάκτηση σου για το γεγονός ότι διάφοροι εκπρόσωποι της άρχουσας αστικής τάξης ( οι έχοντες και κατέχοντες ) ερμηνεύουν το οικονομικό – ταξικό ΤΟΥΣ συμφέρον σαν ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ όλης της κοινωνίας , το οποίο χαρακτηρίζουν σαν ¨Εθνικό¨ και καταλήγεις στην απόφαση ( μάλλον διάθεση σαδομαζοχιστική ) να ¨γαμ…σεις¨ όλη την κοινωνία , όλο το έθνος.
Δηλαδή και τις κοινωνικές τάξεις και ομάδες , πέρα από τους έχοντες και κατέχοντες την οικονομική και πολιτική Εξουσία , οι οποίες στην πραγματικότητα δεν έχουν Πατρίδα , διότι πατρίδα τους είναι η τσέπη τους και η εξασφάλιση μιας προνομιακή θέσης απέναντι στην πλειοψηφία της κοινωνίας.
Πατρίδα και ¨συμπατριώτες¨ όλων αυτών δεν είναι μόνο η Ελλάδα , αλλά όλη Γη και όλοι οι άνθρωποι , ¨πέρα από φυλή , χρώμα και θρησκεία , όταν μπορούν και τους εξασφαλίζουν τα κέρδη και την προνομιακή τους θέση.
Με λίγα λόγια ο ¨επαναστατικός καπιταλισμός¨ είναι πιο ¨διεθνιστικός¨ στην πράξη από τις δικές σου ¨αντι-εθνικιστικές διαθέσεις¨ .
¨Σπάει Σύνορα¨ ( με πόλεμο ή ¨ειρηνικά¨ με πρόκληση και ¨ανοχή¨ μεταναστευτικών ρευμάτων ), ενώνει θάλασσες , ¨αγορές¨ ( με ελεύθερη διακίνηση εργαζομένων και κεφαλαίων , εκ των ¨ουκ-άνευ¨ για την παραπέρα εξέλιξη και διαιώνιση του ) , στην ενημέρωση –πληροφόρηση δημιουργεί το ¨παγκόσμιο χωριό¨ με το διαδίκτυο , διαλύει και δημιουργεί Έθνη ¨κατά το δοκούν¨ ( διαλύει την Γιουγκοσλαβική Ομοσπονδία των Εθνοτήτων για να φτιάξει δεκάδες άλλα ¨εθνικά¨- κράτη σε ιμπεριαλιστική κηδεμονία , προσπαθεί να εξοντώσει έθνη-λαούς όπως των Κούρδων- Βάσκων-Ιρλανδών – Παλαιστινίων ( εν δυνάμει η Ελλάδα – Έλληνες εντάσσονται σε αυτή την διαδικασία ) , αλλά ενισχύει την συγκρότηση Εθνικών-κρατών στον Καύκασο και την Κίνα ( Τσετσενία , Ουϊγούρους , Θιβέτ κ.α. ) , προσπαθεί να ¨Ομοσπονδοποιήσει¨ την Ιταλία ( Λέγκα του Βορρά ).
Μπροστά σε αυτή την εξέλιξη εσύ ¨γαμ…¨ το Έθνος των Ελλήνων με το έωλο επιχείρημα ότι ανήκεις στο ¨γένος των ανθρώπων¨ και στον ¨Πλανήτη μας¨ , που …μας ενώνουν , όπως ισχυρίζονται και οι ¨Οικολόγοι¨ , οι ¨κοινοί υδροφόροι ορίζοντες¨ , η αντιμετώπιση της παγκόσμιας κλιματικής αλλαγής και φευ , η προοπτική της ¨πράσινης ανάπτυξης¨. Ίσως να μας ¨ενώνει¨ όλους μας και το ¨δικαίωμα" στην μισθωτή εργασία , σύμφωνα με το γνωστό ευφυολόγημα ¨Πατρίδα του Εργαζομένου είναι εκεί που μπορεί και εργάζεται " . Αυτό όπου το ακούν γνήσιοι Αναρχικοί θα έπρεπε να τους πέφτουν τα μαλλιά. Όμως στην Ελλάδα τάσσονται υπέρ του ¨δικαιώματος¨ απόκτησης νέας ¨εργασιακής πατρίδας¨-με απόκτηση ιθαγένειας μάλιστα - των μεταναστών προσφύγων.
συνέχεια από ΝΤΑΝΤΟΝ: Η απάντηση του φίλου Παναγιώτη Βήχου με την οποία δηλώνει ότι ¨έχεις δίκιο¨ , κάπως έτσι έχουν τα πράγματα . Και επίσης ότι υπάρχει μόνο η ¨πατρίδα των εργαζομένων¨ , και εάν αυτή δεν μπορεί να υπάρχει , δηλαδή δεν έχει ο εργαζόμενος λαός την πολιτική εξουσία και τα μέσα παραγωγής στα χέρια του , τότε η Ππατρίδα και το Έθνος , στο οποίο οι έχοντες και κατέχοντες αποτελούν τη μηδαμινή μειοψηφία , ¨μπορούν να πεθάνουν…¨, θα μπορούσε να εξηγηθεί και σαν ¨αυτοκτονική διάθεση¨ , επειδή μας ¨προδίδει¨ η ¨πατρίδα¨ των Καπιταλιστών και το ¨Έθνος¨ το οποίο ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΑ επικαλούνται στην προσπάθεια να εξασφαλίσουν κοινωνική συναίνεση-ΣΥΝΕΝΟΧΗ για τα καθημερινά τους εγκλήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ¨Ελλάδα τρώει τα παιδιά της¨ , ¨Η Ελλάδα με πληγώνει¨ , έχουν γράψει ποιητική αδεία διάφοροι λογοτέχνες και ποιητές. Ατελείωτη παράγκα τραγουδούσε ο Σαββόπουλος. ¨Και Εσύ Ελένη και η κάθε Ελένη¨ μας απήγγειλε η Χάρις Αλεξίου…
Όλα ειπώθηκαν σαν ¨πικρία¨ γι΄αυτά που δεν πρόσφερε η αφαιρούσε ¨η Ελλάδα¨. Είναι συγκηνητικά και προβληματίζουν , δεν αποτελούν όμως πολιτικό μανιφέστο για την αναγκαία καταστροφή της . Μάλλον πρέπει να νοούνται σαν έκφραση αγάπης προς αυτήν. Όπως και το ¨κλάμα¨ για την ¨Παιδοκτόνο και Άστοργη Ελλάδα¨ στο ελληνικό μεταναστευτικό τραγούδι.
Φταίει πραγματικά η Ελλάδα , η Πατρίδα και το Έθνος , στο οποίο ανήκουμε , αποτελούμε την συντριπτική πλειοψηφία , για την σημερινή θλιβερή πραγματικότητα ;
Μήπως εννοούμε ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ , τον μηχανισμό διακυβέρνησης – και εκμετάλλευσης των Ελλήνων. Μήπως εννοούμε τα ταξικά- εγωιστικά συμφέροντα των λίγων Ελλήνων , και τα μεταφράζουμε σε ¨Ελλάδα¨ , Πατρίδα και ¨Έθνος¨ ;
Και επειδή δεν μπορούμε , ακόμα , να τους ανατρέψουμε θέλουμε με έναν ¨αυτοκτονικό¨ τρόπο να χώσουμε το μαχαίρι βαθιά μέσα στην ψυχή και στο σώμα μας , για να τους ¨εκδικηθούμε¨ , σκοτώνοντας τον ίδιο τον εαυτό μας ;
Επισκέπτης
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν οι Γερμανοί εισέβαλαν στην χώρα ηταν καπιταλιστική και όχι εργατική ο Βελουχιωτης εκανε οπως και πολύ άλλοι αντίσταση κακώς .έκαναν;Στην καπιταλιστική Κύπρο εισέβαλαν οι Τούρκοι ο κυπριακός λαός επρεπε εφόσον δεν ήταν κομμουνιστική να πείπεράστε;
Βήχος Παναγιώτης
Ευχαριστώ είπαν οι εθνικόφρονες ταγματασφαλίτες, ο Τσολάκογλου και ο αρχιεπίσκοπος Δαμασκηνός και όλοι οι Χiτες και ακροδεξιοί που φόρεσαν και τη σβάστικα χαιρετώντας ναζιστικά. (βεβαίως, βεβαίως ευχαριστώ είπε και ο Σημίτης στους Αμερικανούς). Δεν είπαν ποτέ ευχαριστώ οι κομμουνιστές. Πάντα πολεμούσαν τους κατακτητές, όποιοι και αν ήταν αυτοί.
Στην Κύπρο οι τούρκοι μπήκαν με το πρόσχημα του φασίστα πραξικοπηματία Σαμψών. Τι σχέση έχουν αυτά που λες με το ΟΧΙ στην ΕΕ και την ελληνική κυβέρνηση, το Έθνος των καπιταλιστών και όχι οι εργαζόμενοι σ' αυτό το Έθνος όπως κακά κατάλαβε ο φίλος ΝΤΑΝΤΟΝ;
Βήχος Παναγιώτης
Η Ελλάδα φίλε ΝΤΑΝΤΟΝ δεν είναι ιδέα. Είναι μια χώρα που τη διαφεντεύουν οι καπιταλιστές και όπου σ' αυτή τη χώρα από τη μια μεριά είναι οι εκμεταλλευτές και από την άλλη οι εκμεταλλευόμενοι. Στην ουσία λοιπόν είναι ΔΥΟ Ελλάδες. Αυτή των καπιταλιστών και αυτή που ζουν οι εργαζόμενοι.
Η δεύτερη Ελλάδα, όμως, δεν ανήκει στους εργαζόμενους. Είναι εξάρτημα των Βρυξελλών και της ΕΕ. Οι Ελληνες εργαζόμενοι είναι γι' αυτούς τα πρόβατα για άρμεγμα.
Εχω απαντήσει λοιπόν στο ερώτημα που βάζεις, ως εξής: Θα υπερασπίσουμε... την "πατρίδα", όταν την κατακτήσουμε, ανατρέποντας πρώτα την καπιταλιστική εξουσία, παίρνοντας οι εργάτες όλη την εξουσία!
Ολα τα άλλα είναι περικοκλάδες και εδώ στη συγκεκριμμένη κατάσταση που βρισκόμαστε δεν χρειάζεται συζήτηση για το τι είναι το Έθνος που γι' αυτό κόπτονται ΟΛΟΙ οι καπιταλιστές και τι το Έθνος που ζουν χωρίς να τους ανήκει οι Ελληνες εργαζόμενοι.
Μόνο αν τους τσακίσουμε θα μιλάμε για το Έθνος μας, την Ελλάδα μας, τους κάμπους και τις θάλασσές μας.
Φιλικά.
Μουσικό Καφενείο
Τη μια τα λες ετσι την αλλη αλλοιως,μηπως ταχεις παιξει?
Συγνωμη κιολας.
Βήχος Παναγιώτης
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνας Τούρκος σύντροφος είπε κάποτε σε μια συγκέντρωση στο Πολυτεχνείο: "Για μας, οι εργάτες της Ελλάδας, της Κύπρου και της Τουρκίας είναι αδέλφια και πρέπει να είναι ενωμένοι. Υπάρχουν δύο Ελλάδες και δύο Τουρκίες. Ήρθα εδώ στην Ελλάδα των διαδηλώσεων. Την ίδια στιγμή ο Σημίτης πήγε στην Τουρκία στην Ισταμπούλ (OSCE) στους καπιταλιστές σφαγείς των εργατών".
Οχι δε τ' άχω παίξει ακόμα παρά τα όσα ακούω.
Χωρίς διάθεση για αστεία τώρα θα πω πώς:
Το εργατικό κίνημα πρέπει να δώσει τη δική του απάντηση στην «πράσινη» κυβέρνηση των βιομηχάνων και των τραπεζιτών, στην Ευρωπαϊκή Ένωση των ιμπεριαλιστών και στους γύπες των διεθνών αγορών, ενάντια στο πρόγραμμα “σταθερότητας και ανάπτυξης”
Mε στόχο την σταθεροποίηση της οικονομίας τους και την έξοδο από την ευρω-επιτήρηση, η κυβέρνηση Παπανδρέου προχωρά σε νέες φορο-ληστρικές επιδρομές, μειώσεις μισθών-συντάξεων, πάγωμα προσλήψεων στο δημόσιο, ανοίγοντας το δρόμο στην παραπέρα απορύθμιση των εργασιακών σχέσεων, την κατάργηση των εργατικών κεκτημένων και των ελευθεριών και δικαιωμάτων, την κατεδάφιση της κοινωνικής ασφάλισης.
Αυτά είναι τα “δίκαια” μέτρα του ΠΑΣΟΚ την ώρα που η χρεοκοπία του ελληνικού καπιταλισμού φέρνει μαζική ανεργία, φτώχεια, ακρίβεια και κοινωνικό αποκλεισμό, την ώρα που. τράπεζες, υπηρεσίες και βιομηχανίες βρίσκονται στο χείλος της αποδιοργανώνοντας τον κοινωνικό ιστό και αναπαράγοντας διαρκώς την κοινωνική ασφυξία.
Μία στις πέντε εργατικές οικογένειες βρίσκονται κάτω από το όριο της φτώχειας. Ένας στους δύο συνταξιούχους ζει με λιγότερα από 500 ευρώ τον μήνα. Ένας στους τρεις εργάτες είναι μερικώς απασχολούμενος και εν δυνάμει άνεργος. Ο στρατός των ανέργων και από κάθε κοινωνικό κεκτημένο αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς δίπλα σε εργαζόμενους που κι αυτοί βλέπουν τα εργασιακά τους δικαιώματα να συρρικνώνονται.
Οι προσπάθειες των καπιταλιστών να βρουν διέξοδο από την κρίση διαμέσου κυρίως της κρατικής χρηματοδότησης τραπεζών και επιχειρήσεων έχουν πέσει στο κενό.
Η μόνη μέθοδος που απομένει στην κυβέρνηση είναι νέα μέτρα αφαίμαξης των λαϊκών εισοδημάτων από τη μια μεριά και η βία και η κρατική καταστολή από την άλλη.
Πίσω από την «επείγουσα ανάγκη» να σωθεί η οικονομία και το Έθνος "τους", βρίσκεται η εναγώνια προσπάθεια της αστικής τάξης να πετύχει την πλήρη αναδιοργάνωση των κοινωνικών σχέσεων σε βάρος της εργασίας.
Ο σ. Κουτσουμπός γράφει στη ΝΠ: "η χρεοκοπία δεν απομακρύνεται με τα πρόσθετα βάρη αλλά επιδεινώνεται. Μόνο ελάχιστοι Έλληνες δημοσιογράφοι ( και μάλιστα αριστεροί «ριζοσπάστες»!) δείχνουν μεγαλύτερη αισιοδοξία από τους καπιταλιστές για τις αντοχές του συστήματος και μιλούν για «δήθεν χρεοκοπία», ένα σκιάχτρο που χρησιμοποιείται για «οικονομική τρομοκρατία» κατά της Ελλάδας και του λαού της. Οι πιο ισχυροί κύκλοι του διεθνούς και ντόπιου κεφαλαίου, μαζί κι οι εμπειρογνώμονές τους, δεν αμφιβάλλουν καθόλου για την «ελληνική τραγωδία», για την οποία μιλάει απερίφραστα ο γνωστός αναλυτής Μάρτιν Βολφ στους Φαϊνάνσιαλ Τάιμς(19-1-10). Εκείνο που τους απασχολεί είναι το γεγονός ότι αυτή δεν αποτελεί εθνική εξαίρεση. Λόγω της δομής, των διεθνών αντιφάσεων που συμπυκνώνει, της συστημικής της φύσης έχει συνέπειες σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση και διεθνώς.
Ο Βόλφγκανγκ Μυνχάου, σε άρθρο του ( Φαϊνάνσιαλ Τάιμς 22/1/10) κάνει ένα παραλληλισμό ανάμεσα στον Πελοποννησιακό Πόλεμο και την τωρινή κρίση και ειδικότερα την σχέση Σπάρτης/ΕΕ με την Αθήνα. Ο παραλληλισμός μεταφέρθηκε μόνο τμηματικά και στρεβλά στον ελληνικό Τύπο. Μετά τη νίκη της Σπάρτης, γράφει ο Μυνχάου, η Σπάρτη έβαλε τους όρους της στην Αθήνα μαζί με την τυραννία των Τριάκοντα Τυράννων για να τους επιβάλλει. Εδώ σταματάνε οι ελληνικές εφημερίδες την αντιγραφή.
Συνέχεια από Παναγιώτη Βήχο
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μυνχάου, όμως συνεχίζει: « Μετά ένα χρόνο, μια εξέγερση έβαλε τέλος στην τυραννία κι η δημοκρατία αποκαταστάθηκε. Αλλά, λίγες δεκαετίες αργότερα, οι περήφανες πόλεις-κράτη της Ελλάδας κι η Σπάρτη σβήστηκαν από τον γεωπολιτικό χάρτη». Το πρόβλημα που απασχολεί τον αναλυτή δεν είναι αυτοί καθαυτοί οι σπαρτιάτικοι όροι λιτότητας που θέλει να επιβάλλει η ΕΕ/Σπάρτη στην Αθήνα. Είναι η προοπτική μιας εξέγερσης ενάντια στο καθεστώς και μακροπρόθεσμα το σβήσιμο από τον παγκόσμιο γεωπολιτικό χάρτη όχι απλώς ενός περήφανου μέλους της ευρωζώνης αλλά της ίδιας της ΕΕ".
Λέτε να τάχουμε παίξει όλοι εμείς και οι υπόλοιποι να έχετε δίκιο;
ALEXANDRA
Ποιος σου είπε ότι όταν ο δημόσιος υπάλληλος απεργεί πληρώνεται ? Γιατί λέγονται αυτές οι ανακρίβειες ? Όχι μονάχα ΚΟΒΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ αλλά αυτό έχει επιπτώσεις και στο εκάστοτε δώρο ανά περίσταση : δώρο Χριστουγέννων, δώρο Πάσχα, επίδομα αδείας (που θα τα κόψουν και αυτά). Μην παπαγαλίζετε αυτά που ακούτε και φροντίστε πρώτα την εξακρίβωση της αλήθειας προτού εξαπολύσετε άδικες επιθέσεις.Έλεος πια !
-Aνατροπέας-
Συντρόφισα Αλεξάνδρα...μην τσαντίζεσαι.
Ο απο πάνω 15 Μαρτίου, είναι ρατσιστής ΠΑ..ΡΙος!
Τι ψάχνεις τώρα;
Συντροφικά:
Επισκέπτης
''Το κρατος δεν ειναι πατριδα.Ειναι η αφαιρεση,ο μεταφυσικος,μυστικιστικος,
νομικος μυθος της πατριδας.Οι προλεταριοι εχουν πατριδα.Οι λαικες μαζες
ολων των χωρων αγαπουν βαθια την πατριδα τους.Αυτη ειναι μια φυσικη,
αληθινη αγαπη.Ο πατριωτισμος του λαου δεν ειναι ιδεα,αλλα γεγονος.
Ο πολιτικος πατριωτισμος,η αγαπη του κρατους ειναι η εκφυλισμενη,
μεσω απατηλης αφαιρεσεως εκφραση αυτης της αγαπης,προς οφελος
της εκμεταλευτριας μειοψηφιας..Η πατριδα αντιπροσωπευει το αδιαφιλονικητο
και ιερο δικαιωμα καθε ανθρωπου,ομαδας ανθρωπων,ενωσεων,κοινοτητων,
περιοχων,να ζουν,να σκεφτονται,να θελουν και να δρουν κατα τον τροπο
τους,που γεννηθηκε ως αποτελεσμα της μακροχρονης ιστορικης εξελιξης.
Υποκλινομαι λοιπον μπρος στην παραδοση και την ιστορια των λαων,
γιατι ειναι το αιμα και η σαρκα,η σκεψη και η θεληση καθε λαου.
Γι αυτο,ειλικρινα,ειμαι ο πατριωτης ολων των καταπιεσμενων πατριδων.
Ειμαι πατριωτης και διεθνιστης ταυτοχρονα''
Μιχαηλ Μπακουνιν(Γραμματα για τον Πατριωτισμο,1869)
ΡΗΞΗ..νο1,σελιδα 4..
petros
ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥΣ ΟΙ ΤΡΥΠΕΣ ΕΛΕΓΑΝ: "...ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΙΣΗΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΣΗΣΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ...".
SchizomorphΩ
ΑπάντησηΔιαγραφή2 Πραγματα για το εθνος.
Κατ'αρχας το εθνος σαν εννοια ειναι καπου αυτοαναιρουμενο. Δηλαδη τι ειναι η εθνικη ταυτοτητα; Ειναι μια συνειδητη επιλογη; Νομιζω πως οχι. Ειμαστε ελληνες επειδη ετυχε. Καποιοι ειναι χριστιανοι για τον ιδιο ακριβως λογο.
Αν ομως προσπαθησουμε να καταλαβουμε την εννοια εθνος, τοτε αργα ή γρηγορα θα φτασουμε στην εννοια της εθνικης καθαροτητας. Γιατι για να αποκτησει βαση η εννοια του εθνους χρειαζεται μια ομοιογενεια (αλλιως δεν διαφοροποιειται απο τα γυρω εθνη). Η ελλαδα λογο της γεωγραφικης της θεσης εχει υπαρξει περασμα δεκαδων λαων. Μαλιστα σε μεγαλες περιοδους της ιστοριας της εχουν υπαρξει πολυπολιτισμικες κοινωνιες. Ειναι λοιπον αυτονοητο οτι και να υπηρχε καποτε μια 'καθαρη' φυλη εδω, αυτη εχει παντρευτει τοσο πολλες φορες με τοσους διαφορετικους λαους που μου φαινεται αδιανοητο να πιστεψω οτι υπαρχει 'καθαρος' ελληνας τον 21ο αιωνα.
Απο γεννετικης αποψης αυτο ειναι κατι το πολυ θετικο. Το ιδιο και απο κοινωνικη αποψη και στην κουλτουρα. Γι'αυτο και μου κανει μεγαλη εντυπωση οταν βλεπω τους πατριωτες και τους εθνικιστες σε κρισεις ξενοφοβιας.
Φυσικα οτι λεω παραπανω δεν ισχυει μονο για την ελλαδα αλλα για την πλειοψηφια των χωρων. Αυτο που διαφοροποιει τους λαους νομιζω οτι δεν ειναι καθολου ξεκαθαρο. Γιατι ειναι τοσο σημαντικο για καποιους;
Νομιζω οτι ο λογος ειναι πως καθως κρινουν τον 'ξενο' ταυτοποιουν τον εαυτο τους. Βλεπουν δηλαδη τις διαφορες που εχουν απο τους 'ξενους' και ετσι εντοπιζουν τις ομοιοτητες που εχουν με τους ελληνες. Αυτος ο μηχανισμος εχει καποια λογικη μεν, αλλα ιδια λογικη εχει και το αντιθετο του. Δηλαδη να εντοπιζουμε τις ομοιοτητες που εχουμε με τους 'ξενους' και μεσα απο αυτες τις ομοιοτητες να δηνουμε μια ταυτοτητα στον εαυτο μας. Ειναι δυο αντιθετες μεν λογικες αλλα εξισου 'εγκυρες'.
Για να περιπλεξω λιγο ακομα τα πραγματα, τα ορια των συνολων (ελληνες και 'ξενοι') ειναι παρα πολυ θολα. Για παραδειγμα, οταν ενας ελληνας που εχει φυγει για δεκαετιες στος εξωτερικο γυρναει σστο χωριο του, οι συγχοριανοι του τον λενε πχ. γερμανο, αυστραλο ή οτι αλλο, και εχει παψει να θεωρειται μελος της κοινωτητας. Το ιδιο λιγο πολυ ισχυει και οταν καποιος εχει μεταναστευσει στην μεγαλουπολη και γυρναει στον τοπο καταγωης του. Βλεπουμε λοιπον οτι η ξενοφοβια δεν σταματαει στα ορια του εθνους, αλλα εισερχεται σ'αυτο και διχαζει τους ανθρωπους και τους λαους μεχρι και το επιπεδο της γειτονιας!
Το ερωτημα λοιπον ειναι ενα και ισχυει σε ολα τα επιπεδα. Θελουμε να συμβιωσουμε; Ναι ή οχι; Θελουμε να λειτουργησουμε σαν κοινωνια ή θελουμε να λειτουργησουμε ανταγωνιστικα;
Η δικη μου απαντηση ειναι οτι ο εγωισμος και ο ατομικισμος μας εχει φτασει σε τοσο μεγαλα επιπεδα που πλεον αμφισβητουμε ολοκληρο το κατασκευασμα της κοινωνιας που μας εφτασε ως εδω, μονο και μονο για να ικανοποιησουμε την ματαιοδοξια μας και τα κομπλεξ κατωτεροτητας που μας συνοδευουν. Η φιλοσοφια του ρατσισμου και της ξενοφοβιας δειχνει με μαθηματικη ακριβεια προς της αυτοκαταστροφη και την αποδομηση της κοινωνιας προς οφελος του 'δυνατου'. Ειναι μια επιστροφη στην ζουγκλα κυριολεκτικα.
Φιλε όπως πάντα συμφωνώ με κάθε σου λέξη και διαβάζοντας-σε νιώθω λιγότερο μονη και γί'αυτό σε ευχαριστώ από την καρδια μου εν μέσω της γενικής τραγωδίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για τον Ανώνυμο, να είναι καλά: με έκανε και γέλασα. Πρώην αριστερός όπως λέμε 'λίγο παρθένα'? Παλιά είχα κοινωνική συνείδηση αλλα τώρα έγινα εθνοφασίστας, έτσι για αλλαγή?
Τι άλλο θα ακούσουμε.
Ζητω το έθνος και τρία αβγά Τουρκίας.
Σε ευχαριστώ Lalù για τα λόγια σου. Νιώθω ευχαριστημένος που υπάρχουμε ακόμα κάποιοι άνθρωποι που συμφωνούμε τουλάχιστον σε αυτά που, αν όχι τίποτα άλλο, είναι τα ουσιώδη (βέβαια το αυτονόητο έχει χαθεί εδώ και καιρό).
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι και άλλοι αριστεροί που νιώθουν όπως Π.Α. και επίσης αναρχικοί που μετανόησαν και στράφηκαν στο Έθνος, πάντα όμως με "αριστερό" λόγο (βλέπε Καραμπελιά).
Να μη σου πω και 4 αύγα Τουρκίας.
Σε ευχαριστώ και εύχομαι να σε βλέπω πιό συχνά
ΆΔΩΝΙΣ ΚΑΙ ΛΕΩΝΊΔΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι κάνει ένα κλικ πιο κάτω
στης νοημοσύνης τα σκαλιά!
στέλνει το θύμα του στον πάτο-
στης Ανοησίας την αγκαλιά…
Γιώργης Χολιαστός
Ωραία η στροφή... διδακτική
ΑπάντησηΔιαγραφή