Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Μια Συζήτηση Με Τον Γιάννη Ραχιώτη

Μια Συζήτηση με τον Γιάννη Ραχιώτη (28/02/12)

Νομίζω ότι όσα είπε ο Γιάννης Ραχιώτης ειδικά για θέματα Τρομοκρατίας, Αστυνομικής Βίας, Δικαιοσύνης, Φυλακών έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αφού γνωρίζει τα πράγματα "από μέσα". 
Τον ευχαριστώ πάρα πολύ για την φιλοξενία του και για τη συζήτηση που είχαμε.
Οποιαδήποτε τεχνικά προβλήματα οφείλονται σε μένα.

Η Συζήτηση χωρίζεται σε Δύο Μέρη.


Παρακάτω παρατίθενται Συγκεκριμένοι Χρόνοι θεμάτων:



Πρώτο Μέρος

- Η Επιλογή Της Νομικής  (01:49)

- Κ.Κ.Ε. - Διαγραφή – Άποψη (02:50)

- "Αντικρατική Πάλη." / "17 Νοέμβρη" / "Συνωμοσία Πυρήνων της Φωτιάς." / "Επαναστατικός  Αγώνας "
Και Ιδεολογικές Αφετηρίες (05:20)

- Τι Είναι Τρομοκρατία; (08:20)

- Ο Όρος "Πολιτικό Έγκλημα" Διαχρονικά (10:18)

- Συνθήκες Γένεσης Ενόπλων Αντιστάσεων / Αμυντική Και Επιτιθέμενη Αριστερά (13:00)

- Κατεστημένη Αριστερά / Άκρα Αριστερά (18:25)

- Κρατική / Δεξιά Τρομοκρατία (19:36)

- Παρακολουθήσεις Πολιτών Και Υποκλοπές (21:40)

- Μ.Α.Τ. Και Κατασταλτικές Δυνάμεις (24:38)

- Συλληφθείς στη… Γ.Α.Δ.Α. (26:00)

- Ευρωπαϊκή και Νομισματική Ένωση (26:57)

- Το Πολιτικό Υποκείμενο Μιας Αντισυστημικής Αλλαγής (28:56)

- Σύμπραξη Άκρας Αριστεράς - Α/Α Χώρου (30:40)

- Αναρχική Θεωρία Και Βίωμα (37:08)

- Ποιούς Αφήνω… Ανυπεράσπιστους (38:20)




Δεύτερο Μέρος

- Τηλεοπτικά Κανάλια, Πολιτική Και Τρομοκρατία (00:01)

- Αστυνομική Καταστολή Μετά Το Δεκέμβρη του ’08 (03:47)

- Δικαιώματα Προσαχθέντων-Συλληφθέντων (05:52)

- Συνθήκες Κράτησης Στις Φυλακές Εν Καιρώ "Μνημονίου" (07:48)

- Συνθήκες Κράτησης Των Κατηγορουμένων Για Τρομοκρατία (13:36)

- Η "Τυχαιότητα" Της Κρατικής Καταστολής (15:41)

- Παπαδήμος - Παπανδρέου - Σαμαράς (19:18)

- Η Απεργία του Δ.Σ.Α. Και Τα Αιτήματα Του (22:53)

- Νομική Επιστήμη, Δικαιοσύνη Και Φυλακές Στον
Μετα-Καπιταλιστικό - Απελευθερωμένο Κόσμο (30:07)

4 σχόλια:

  1. Ας πω και εγω μια γνωμη και μια καλησπέρα
    Μετα τον εμφύλιο οι κομμουνιστές προσπαθούσαν να συνέλθουν μετα απο εναν όλεθρο αυτο ας
    μην το υποτιμάμε οσο για την"συνθηκολόγηση" με το κρατος μεταπολιτευτικά( αν ειναι ετσι).. η
    κοινωνική εξέλιξη και η κυριαρχία του παγκόσμιου καπιταλισμού παρασύρει τους
    παντες και μες στους πάντες είμαστε ολοι άλλωστε.τα υλικά των κομμάτων απο την κοινωνία
    του καναταλοτισμου και του λαιφ σταιλ δραπετεύουν.
    Δεν πρέπει να παραβλέπουμε ομως οτι απο αυτη την "συνθηκολόγηση" επωφεληθηκαμε ολοι
    και εσυ και εγω και γενικά το εξωκοινοβουλιο διαφορετικά ουτε τα 5λεπτα χαπενινγ της οδου Σταδίου
    θα είχαμε ουτε στέκια ουτε πολλές πολλές δίκες αλλα ουτε ετσι εύκολα θα έπαιρνες αυτες τις συνεντεύξεις
    που κατα τα αλλα ειναι πολύ ενδιαφέρουσες οπως οι περισσότερες παρεμβάσεις σου.
    ΥΓ
    Νομίζω πως και οι "επαναστατημένοι" οπως αυτάρεσκα αυτοαποκαλούνται ποιο πολυ γκρινιάζουν
    που το κκε (διοτι γιαυτο γίνεται ο λογος) δεν χτυπιέται με το κρατος και δεν τους συμπαραστέκεται
    ωστε να χτυπηθούν πραγματικά με την εξουσία και οι ιδιοι.
    Ομως μη μου πεις πως εχουν πρόταση επεξεργασμένη που να απαντα στις σημερινές συνθήκες
    πειστικά ολοι οι χωροι, ειδικά τωρα για τα διεθνή ζητήματα περα απο μια λεκτική συμπαράσταση για τα
    ματια του κοσμου (λογο και αντικειμενικών δυσκολιών) οπως και στήριξη "εξεγέρσεων" αμφίβολης
    προέλευσης που δεν χρειάζεται δα και τοσο αναλυτική σκέψη ωστε να καταλάβεις τις απελευθερωτικές
    προθέσεις του ΝΑΤΟ ειναι κατι που δημιουργεί ερωτηματικά και δεν δείχνει σοβαρότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα.
    Την τελευταία αυτή παράγραφο δεν την κατάλαβα νοηματικά: "οπως και στήριξη "εξεγέρσεων" αμφίβολης
    προέλευσης που δεν χρειάζεται δα και τοσο αναλυτική σκέψη ωστε να καταλάβεις τις απελευθερωτικές
    προθέσεις του ΝΑΤΟ ειναι κατι που δημιουργεί ερωτηματικά και δεν δείχνει σοβαρότητα."

    Δεν καταλαβαίνω το επιχείρημα ότι δεν θα έπαιρνα τς συνεντεύξεις αν δεν υπήρχε το μεταπολιτευτικό κράτος. Τι εννοείς με αυτό;

    Εγώ δεν θα υπερασπιστώ όσα είπε ο Ραχιώτης, γιατί αφήνω τους ανθρώπους που μιλάω μαζί τους να πουν την άποψή τους χωρίς παρεμβάσεις είτε συμφωνώ είτε διαφωνώ μαζί τους.
    Έτσι, δεν έχω να υπερασπιστώ κάτι
    Αν τυχόν όμως ρωτάς εμένα μπορώ να σου πω την άποψή μου.
    Οι απόψεις μου για το Κ.Κ.Ε. αλλά και για τις αδυναμίες του Α/Α χώρου βρίσκονται γραμμένες στις κατά καιρούς αναρτήσεις του blog.
    Κατά δεύτερον δεν νομίζω πως οι "επαναστατημένοι" γκρινιάζουν.
    Απλώς βλέπουν ένα κόμμα με ακατάσχετο βερμπαλισμό να κρίνει τους πάντες και τα πάντα (τελευταίο παράδειγμα το "κίνημα" της πατάτας")και ταυτόχρονα να υπάρχει μέσα στο κοινοβούλιο εξαπολύοντας μύδρους εναντίον ρεφορμιστών και άλλων "αντι-αριστερών" και αναρχικών δυνάμεων.
    Δεν νομίζω πως θέλουν συμπαράσταση από το Κ.Κ.Ε.. Μάλλον θα ήθελαν να απεμπλακούν οι οπαδοί του Κ.Κ.Ε. από ένα κόμμα που οι "επαναστατημένοι" θεωρούν ότι έχει εγκλωβίσει ένα μεγάλο κομμάτι κόσμου που θα μπορούσε να συμπεριφερθεί διαφορετικά.
    Το θέμα για μένα δεν είναι το Κ.Κ.Ε. αλλά η τακτική και η συμπεριφορά του Κ.Κ.Ε.

    Καλησπέρα και πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχεις δικιο πως δεν θέλουν συμπαράσταση αλλα τον κόσμο του ΚΚΕ ομως
    εδω αυτο δύσκολα μπορεί να συμβεί σε μεγάλο βαθμο λογο ιστοριας οχι μονο ομως.
    γιατι αν δουμε πχ το Μαοικο ρεύμα που ενω ειχε δύναμη μεχρι το 81 κατάφερε
    να εξαφανιστεί κατι που δεν συνέβη με το κκε που σε ολο το μήκος της ιστοριας του
    πέρασε μεσα απο οδυνηρές διασπάσεις/αντιφάσεις μεχρι και πρόσφατα αλλα
    ειναι ακομα εδω αλλα, μονο του και χωρις σύμμαχους ( σε διεθνές επίπεδο) .
    Παρόλα αυτα παρατηρείτε μια πολεμική πανευρωπαϊκά που φτάνει μεχρι και σε κυνικές ιστορικές
    λαθροχειρίες απέναντι στο κομμουνιστικο κίνημα (και οχι μονο στην ΕΣΣΔ) που για την ωρα
    βρίσκετε σε απελπιστική κατάσταση


    Σωστα λες για την πατάτα κτλ για το κοινοβούλιο διαφωνούμε αλλα αυτο ειναι κατι φυσιολογικό ,
    ομως υπάρχει κατι αλλο στον αντίποδα δηλ αρκει το κκε να φτερνιστει και ο "χωρος" το κανει
    κεντρικό θεμα γιατι ετσι η αλλιως πρέπει να διαφωνήσει και αλλες φορες
    να χλευάσει, συνήθως βιαστικά και πρόχειρα ,και ενω απο την μια εχουμε την πρακτορολογια
    απο την αλλη (α/α)βλέπουμε μια ροπή στην συκοφαντία που ορισμένες φορες
    καταντάει κωμική και αντιαισθητική/ρατσιστική ακομα και σε προσωπικό επίπεδο
    Δεν μπορώ να καταλάβω πως ο "χωρος" περιμένει(αν περιμενει και τι..?) να τραβήξει το ενδιαφέρον της
    κοινωνίας οταν δεν θελει και κατ"επέκταση δεν μπορεί να επικοινωνήσει μαζι της
    για να μην πω οτι την τρομάζει και διεγείρει τα συντηρητικά αντανακλαστικά της αν
    δεν αλλάξει αυτο τσαμπα μιλάμε μονο απο συνήθειά



    για την συνέντευξη σου σαν παράδειγμα το ειπα
    θέλοντας να δειξω γενικότερα και σε σχέση με την "συνθηκολόγηση"- νομιμοποίηση
    οτι δεν πρέπει να είμαστε αφοριστικοί διοτι αυτο ειναι το αντάλλαγμα ωστε να
    εχουμε ελευθέριες που δεν είχαμε και αυτες οι ελευθέριες κερδήθηκαν και τις
    "απολαμβάνουμε" όλοι, μαζι και εκείνοι που εύκολα μιλάνε για "συνθηκολογήσεις"
    βαρκιζες που τα έφερε η ιστορια οι κατήγοροι.να ειναι απών τότε
    Και μεχρι πριν 15-20 χρονια οι ελευθερίες που κερδίσαμε ηταν μεγαλύτερες ακομα
    και απο πιο "ανεπτυγμένες" χωρες ,θα θυμάσαι δικες μεχρι στις αρχες του 90 και τις
    αποφάσεις τους ενω σήμερα με ελάχιστα στοιχεία εχουμε καταδίκες πολυ βαριες με
    πράξεις σχεδον αστείες σε σχεση με την προηγούμενη περίοδο..((76-90+)

    ΥΓ
    Για τις εξεγέρσεις και ΝΑΤΟ εννοώ την Λιβυη που ηταν "εξέγερση" με το ζορι και ο α/α χωρος
    στήριξε με ολη του την φωνη και τα αποτελέσματα ειναι γνωστά.σε εκεινο το μερος ..
    ΥΓ2
    Δεν θελω να παριστάνω ταχα πως ειμαι αντικειμενικός δεν χρειάζεται άλλωστε υπάρχουν άλλοι
    γιαυτη την δουλεία
    Θελω τελος να πω οτι οσα γράφω δεν αφορούν αποκλείστηκα εσενα απλα γράφοντας
    μου έρχονται διάφορα και πλατειάζω εσυ οπου νομίζεις και αν λες την γνωμη σου
    Εχω σκέψεις για την τωρινή (η οχι και τοσο)στάση του κ.κ.ε αλλα θα κουράσω οπότενες
    καλησπέρα

    κουσιατε ναζνταροβια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλε Ανώνυμε καλημέρα


    Το ότι το ΚΚΕ είναι μόνο του, χωρίς διεθνείς συμμάχους, (έχει κάποιους συμμάχους, δεν ξέρω πόσο εύρωστοι είναι), πρέπει να αναζητηθεί και στην ανάλυση και στάση του απέναντι στα καθεστώτα του "Υπαρκτού Σοσιαλισμού". Δεν είναι βέβαια μόνο αυτός ο λόγος, αλλά είναι πολύ μεγάλη κουβέντα που θα μπορούσαμε να την κάνουμε από κοντά.


    Διαφωνώ σε αυτό που λες ότι ο "χώρος" έτσι κι αλλιώς πρέπει να διαφωνήσει. Δεν ισχυρίζομαι πως δεν συμβαίνει κι αυτό. Λέω απλά πως δεν είναι έτσι πάντα. Αν βρίσκει λόγο να διαφωνήσει πρέπει να το κάνει με κάθε ειλικρίνεια.
    Ο χώρος που βλέπω εγώ να διαφωνεί συνήθως είναι το Κ.Κ.Ε. Κυρίως, δεν διαφωνεί με ό,τι ελέγχει, σχεδόν σε όλα τα άλλα διαφωνεί. Έχει μια μανιέρα για την ταξική πάλη που συνήθως καταντάει εμμονική και δείχνει είτε να μην το καταλαβαίνει είτε να το κάνει και επίτηδες, ώστε να πείσει τους εργαζομένους ότι ΜΟΝΟ το ίδιο έχει δίκιο. Άλλωστε είναι γνωστό εδώ και χρόνια το τσιτάτο του Κ.Κ.Ε. : "ΕΜΕΙΣ σάς τα λέγαμε".


    ΥΓ: Ούτε εγώ παριστάνω τον αντικειμενικό, δεν υπάρχει τέτοιος άνθρωπος στον κόσμο ούτε θα υπάρξει ποτέ.

    Σε ό,τι αφορά την άποψή σου για το Κ.Κ.Ε. – πραγματικά στο λέω- θα ήθελα να την εκθέσεις, γιατί πιστεύω πως έχει ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή