Δευτέρα, 19 Μαρτίου 2012

Μια Συζήτηση Με Τον Σάββα Μιχαήλ

Mια Συζήτηση Με Τον Σάββα Μιχαήλ (12/3/2012), γ.γ. Του Ε.Ε.Κ.
Ευχαριστώ πολύ τον κ. Μιχαήλ για την αποδοχή της πρόσκλησής μου για αυτήν την Συζήτηση.
Επίσης τον Ευχαριστώ για τη Φιλοξενία του.
Οποιαδήποτε τεχνικά προβλήματα οφείλονται σε μένα.

Η Συζήτηση χωρίζεται σε Δύο Μέρη. 
Παρακάτω Παρατίθεται Συγκεκριμένοι Χρόνοι Θεμάτων:
 

Πρώτο Μέρος
- Επαναστατική Και Μή Επαναστατική Αριστερά (07:08)

- Επαναστατική Αριστερά Και Κοινοβούλιο (09:03)

- Ο Λένιν και ο "Αριστερισμός" εν έτει 2012 (12:31)

- Η Σύμπλευση Με Τον Αναρχικό Χώρο, Η Τομή Του Δεκέμβρη Και Ο Διαχωρισμός (15:14)

- Τροτσκιστής Και "Διαρκής Επανάσταση" (17:35)

- Εγχώριος Τροτσκιστικός Χώρος Και Διάσπαση (19:17)

- Ναυτική Βάση Κροστάνδης / Ισπανική Επανάσταση (23:19)

- Ο "Κόκκινος Στρατός" Και… ο Στρατός (31:05)



Δεύτερο Μέρος

- Περί "Ελευθεριακού Κομμουνισμού" (01:15)

- Μαρξιστική Μεθοδολογία Και Τέχνη (07:50)

- Τρότσκι Και Τρομοκρατία (12:51)

- "Χρυσή Αυγή" Και Αριστερά (14:45)

- Προεπαναστατική Περίοδος (21:54)

- Προϋποθέσεις Σύμπλευσης Εγχώριας Αριστεράς (26:48)

- Τρότσκι, Βελουχιώτης, Πουλιόπουλος, Λαντάουερ (35:36)

11 σχόλια:

  1. Πολύ καλό.
    Καλές και οι ερωτήσεις.
    Και η τελαυταια.(Εδω θα μπορουσες να ρωτησεις αν στον Περισσό αντί του ...Μαίλη και της ...Αλέκας ήταν ο Λένιν και ο Τρόσκι θα ειχαν την ιδια γραμμή)

    Καποια προβληματα ηχου και εικόνας...
    Δεν πειράζει όμως!
    Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ.
    Με τον ήχο και την εικόνα κάνω ό,τι μπορώ, αλλά θέλει καλύτερη κάμερα και τώρα "λεφτά δεν υπάρχουν".
    Ακόμα κι έτσι όμως κάτι γίνεται

    Σε ευχαριστώ και πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλα ο Σάββας την έκθεση του γαλλικού ναυτικού για την Κρονστάνδη δεν
    την εχει υπόψη του .
    Αυτοι οι τροτσκιστές ουφ.... πρέπει να εχουν σοβαρά ενοχικά σύνδρομα που
    υπήρξαν κάποτε έστω και στιγμιαία μπολσεβίκοι.....

    ΥΓ
    παρακολουθώντας τις συνεντεύξεις σου μου ήρθε στο μυαλό πως λογο των κινημάτων
    εστω και αν ηταν ενα ειδος μοδας εως και το τελος της δεκαετίας του 80 ας πούμε
    πως με ενα τρόπο αυτο/μορφωθηκαμε ,οχι φυσικά απο την δωρεάν παιδεία

    κουσιατε ναζταροβια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΥΓ2
    Αν ατι της Αλεκας και του Μαιλη οπως ανέφερε πιο πανω ο φιλος σου ηταν ο Λενιν
    και ο τροτσκι τοτε θα ήμασταν στην Ρωσία του 17 και οχι στην ελλαδα του 0012
    του λαιφ-σταιλ και με την διανόηση μπουκωμενη στις επιδοτήσεις μακρια απο
    την κενωνια την άτιμη
    Ο φελιξ τζερζινσκι ισως να ήταν χρήσιμος
    ΥΓ3
    Παντα το παθαίνω αυτο με τα υστερόγραφα τεσπα ,για την στρατευμένη τεχνη
    του Μαιλη που χλεύασε ο κυριος Σαββας το αντιμετώπισε πολύ ρηχά ,οχι πως
    συμφωνώ με τον Μαιλη ομως επιμένω το αντιμετωπίζει πολυ ρηχα.διοτι καποια
    πράγματα τα κάνουμε οχι γιατι μας αρεσει αλλα γιατι απαιτούνται κάποιες υπερβάσεις
    που κάποιες φορες μπορεί να ειναι και καταπιεστικές .
    Παντα τροτσκιστές ηταν και τέτοιοι θα μηνούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "παρακολουθώντας τις συνεντεύξεις σου μου ήρθε στο μυαλό πως λογο των κινημάτων
    εστω και αν ηταν ενα ειδος μοδας εως και το τελος της δεκαετίας του 80 ας πούμε
    πως με ενα τρόπο αυτο/μορφωθηκαμε ,οχι φυσικά απο την δωρεάν παιδεία"

    Δεν κατάλαβα τί εννοείς με αυτό και επίσης θα ήθελα να διευκρινήσεις λίγο το παρακάτω

    "διοτι καποια
    πράγματα τα κάνουμε οχι γιατι μας αρεσει αλλα γιατι απαιτούνται κάποιες υπερβάσεις
    που κάποιες φορες μπορεί να ειναι και καταπιεστικές".

    Τί σχέση έχει αυτό με την κριτική του "Ριζοσπάστη" στον Παπαδιαμάντη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για την αυτο/μόρφωση που δεν κατάλαβες ειναι αρκετά απλο και ειναι
    δικο μου το λαθος γιατι γράφω αχτένιστα και οπως μιλώ ιδιωτικά εφόσον
    μου κανει κλικ ο συνομιλητής μου τωρα πια.
    Ειναι κατι που γνωρίζω αλλα δεν αλλάζει σου είπα και παλαιότερα μεταλαργατης ειμαι
    και οχι διανοούμενος, εσυ απο την μεριά σου καλα κανεις και εισαι επιφυλακτικός
    απέναντι σε εναν ανώνυμο
    Σου απαντώ
    Εμεις που δεν πήραμε τριτοβάθμια εκπαίδευση απο που να μάθουμε τους
    πολίτικους φιλοσόφους (όσους ..) η" την πρόσβαση στις τέχνες (επίσης όσες και οσους..)
    για την ιστορία ουτε λόγος

    Αν σε ξενίζει η αναφορά μου στην μόδα Ε" σε ενα βαθμο ηταν ,ομως ηταν μια
    απόλυτα δημιουργική και χρήσιμη που δεν θα υπάρξει αλλη τέτοια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλησπέρα ελευθεριακε και σου απαντώ στον βαθμό που μπορώ
    Αν εννοείς την παλαιότερη τοποθέτηση του ριζου για τον Παπαδιαμάντη
    οταν του έδινε ιδεολογικό περιεχόμενο που άστραψε και βρόντηξε ? η κάνεις έναν υπαινιγμό
    για την θρησκοληψία του Παπαδιαμάντη
    Eαν εννοείς το πρώτο κατι παρόμοιο έγινε και με τον Σολωμό ,τι να σου πω στο πλαίσιο
    της προπαγάνδας θα έγινε αλλα δεν ειναι αποκλειστικότητα του ΚΚΕ παρόμοιες συμπεριφορές
    γίνονται απο ολους τους χώρους μεχρι και λαθροχειρίες σε ιστορικά ζητήματα απο πλευρές
    που σκίζουν τα ρούχα τους ενάντια στις σκοπιμότητες ,ο αναμάρτητος πρώτος το μάρμαρο βαλετω
    που λεει και ο λαος μας.Αν ηταν τα μοναδικά περιστατικά ολα θα ηταν καλύτερα, θα δούμε και αλλα
    Εδω η σύμπτωση ειναι πως ο Παπαδιαμάντης έμμεσος εμπλέκεται και στην υπόθεση της κροστανδης η"
    καλύτερα με την εφημερίδα που έγραφε (ελευθερος τύπος) ηταν μια απο τις δυο ελληνικες
    εφημερίδες που στήριζαν με πάθος τους κομμουναρους της κροστανδης που μαζι με
    λευκους και εσσερους του οχυρού, αποκαλούσε επαναστάτες σε αντίθεση με τους μπολσεβίκους
    που τους χαρακτήριζε αντεπαναστάτες..
    αν παλι βρίσκεις κάποια αναντιστοιχία στις προσωπικές υπερβάσεις
    που ανέφερα σε σχεση με την άποψη του Μαιλη για την τεχνη δεν βγαίνει
    καποια ντιρεκτίβα και ολοι ειναι υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν( ουτε σε
    πιάνουν απο το χεράκι όποιος θελει και εαν θελει λειτουργεί ανάλογα ,αν και αυτο το ζήτημα ειναι
    μεγαλύτερο σε ογκο και σύνθετο με κινδύνους να βγουν λαθος συμπεράσματα που δεν θελω
    να ειμαι εγω συμμέτοχος σε κατι τέτοιο.
    Αν δεν κατάλαβα η άφησα κατι που να μπορώ να το απαντήσω να μου το πεις, Θελω και εγω
    να σε ρωτήσω αν έβαλες τυχαία τον ριζοσπάστη σε εισαγωγικά η" εχεις κάποιο λόγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είδα την ερώτησή σου. Τα άλλα θα προσπαθήσω να τα σχολιάσω τις επόμενες μέρες.

    Που λες,δεν βάζω τον "Ριζοσπάστη" σε εισαγωγικά, επειδή αμφισβητώ την ριζοσπαστικότητά του, αλλά επειδή αναφέρομαι σε κάτι συγκεκριμένο, δηλαδή σε μια συγκεκριμένη αφημερίδα.
    Δηλαδή αν αναφερόμουν στον Μαρξ για παράδειγμα θα έγραφα ότι είναι ριζοσπάστης χωρίς εισαγωγικά.
    όταν όμως γράφεις για κάτι που δεν περικλείει την συνολική έννοια, όπως μια εφημερίδα, καλό είναι να το βάζεις σε εισαγωγικά, ώστε να καταλαβαίνει κι ο άλλος ότι πρόκειται για την εφημερίδα. Το ίδιο ακριβώς θα εκανα αν έγραφα πχ για την εφημερίδα "Τα Νέα" ή "Ελευθεροτυπία" ή "Βραδυνή"
    Τα εισαγωγικά δεν εμπρεριέχουν καμία διάθεση ειρωνίας ή αμφισβήτησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και κάτι άλλο: Το ότι είσαι μεταλλεργάτης δεν μου λέει τίποτα. Για μένα θα ήταν το ίδιο κι αν ήσουν καθηγητής πανεπιστημιου. Δεν διαχωρίζω τους ανθρώπους αναλόγως με το τί κάνουν, αλλά με το τί είναι. Κι αυτό που είσαι- εντελώς αυθαίρετο θα μου πεις, και με το δίκιο σου, αφού δεν σε ξέρω προσωπικά- και λες έχει ενδιαφέρον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ καλά προετοιμασμένες ερωτησεις εκανες Ελευθεριακέ.
    Ανεβασες επιπεδο στην κουβεντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή