Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Κι Αν Έχουμε Γεμίσει... Ντερτιλήδες;


31/01/2013  κηδεύτηκε ο περιβόητος Απριλιανός "επαναστάτης" Ντερτιλής και ο (Γαμω)Παναγιότατος Μητροπολίτης Καλαβρύτων Και Αιγιαλείας Αμβρόσιος χοροστάτησε στην εξόδιο ακολουθία.
Είναι αυτός που έχει αναρτήσει στο προσωπικό του ιστολόγιο
(http://mkka.blogspot.gr/2013/01/blog-post_21.html) τα εξής Εθνοενωτικά:
"Συνέρχεται αύριο στη Θεσσαλονίκη το πολυδιαφημισμένο Συνέδριο, στο οποίον θα παρακαθίσουν στο ίδιο τραπέζι παράγοντες της Εκκλησίας της Ελλάδος και του Αριστερού ιδεολογικού χώρου, θα προσπαθήσουν δε να εύρουν κοινά σημεία ιδεολογικής προσεγγίσεως! Από τήν πρώτη στιγμή, κατά τήν οποία ανακοινώθηκε το Συνέδριο αυτό, νοιώσαμε ένα μεγάλο πόνο στην ψυχή μας. Ένα πόνο ψυχής μόνο καί μόνο, διότι η Εκκλησία, άθελά της ίσως, σε μια κρίσιμη ώρα για την πορεία του Έθνους, έρχεται να προσφέρει πιστοποιητικά νομιμοφροσύνης στο χώρο της Αριστερής Κουλτούρας…"


Διάβασα λοιπόν πως στο λόγο του προς τιμήν του νεκρού "επαναστάτη" είπε ότι ο Ντερτιλής ήταν ήρωας του μεγέθους ενός Κολοκοτρώνη κι ενός Σωκράτη.
Φαντάζομαι ότι  στο μυαλό του μεγάλου αυτού Ιεράρχη (τι σχέση με οτιδήποτε ιερό μπορεί να έχει αυτός ο τύπος;) ο Ντερτιλής έμοιαζε στον Κολοκοτρώνη κυρίως λόγω των στρατηγικών του ικανοτήτων στα πεδία των μαχών κατά τη διάρκεια του Κομμουνιστοσυμμοριτοπολέμου, όπως ο ίδιος αρέσκεται να τον αποκαλεί, και στον Σωκράτη κυρίως λόγω της απόφασής του να υπακούσει στους νόμους μιας πολιτείας της οποίας την πνευματική ισχύ δεν αποδεχόταν, πεθαίνοντας έτσι στη φυλακή.
Μπορώ να κατανοήσω και να σεβαστώ την εμμονή του Ντερτιλή στις ιδέες του και στο καθεστώς που υπηρέτησε, αλλά δεν νομίζω πως επιτέλεσε κάποιο σπουδαίο έργο όπως ο Σωκράτης,  κυρ-(Γαμω)Παναγιότατε Αμβρόσιε, ούτε  και κανείς τον κατηγόρησε ότι εισήγαγε στη ζωή της χώρας "καινά δαιμόνια".
Εκτός αν κάποιος (δηλαδή μόνο η δράκα των φασιστοειδών και χουντονοσταλγών που κούρνιαξαν σαν κοράκια στην χριστιανικότατη κηδεία του φωνάζοντας "Ελλάς-Ελλήνων-Χριστιανών" κι άλλα τέτοια ωραία) αντιλαμβάνεται ως φιλοσοφικά πονήματα και πνευματικούς νεωτερισμούς τους βασανισμούς, τους εθνικόφρονες λόγους στη Μακρόνησο και στους άλλους τόπους εξορίας, την ταράτσα της Μπουμπουλίνας, το σπάσιμο των κοκάλων, τους ξυλοδαρμούς και τις προσαγωγές στην Ασφάλεια  όποιου διαφωνούσε κι έκανε το μοιραίο λάθος να το δηλώνει κιόλας.

Από την άλλη δεν μπορώ να φανταστώ τί θα έλεγε, αν στη θέση του (Γαμω)Παναγιοτάτου Καλαβρύτων Και Αιγιαλείας, βρισκόταν ο (Ναζιστο)Παναγιότατος Πειραιώς Σεραφείμ, αυτός ο οχετός απανθρωπιάς, αντισημιτισμού και ομοφοβίας, αυτός ο ολοκάθαρος Χρυσαυγίτης.
Ελπίζω κάποια στιγμή να γευτεί- όπως ψυχαναλυτικά μού φαίνεται ότι διακαώς επιθυμεί- τη χαρά του "Οθωμανικού Δικαίου".
Εδώ πάντως που τα λέμε, μπροστά τους ο (Παν)Εθνικότατος Άνθιμος Θεσσαλονίκης φαντάζει σαν παιδική χαρά.
Α ναι, και για να μην ξεχνιόμαστε, τον επικήδειο ανέγνωσε ο τότε Διοικητής του ΕΑΤ-ΕΣΑ και  Αρχιβασανιστής Θεοφιλογιαννάκος, παρών στην κηδεία ήταν και ο αντιπρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ. Γεωργίου μαζί με τον Γκουρού του εν Ελλάδι Εθνικισμού και σύμβουλο των Λαδά και Παπαδόπουλου Κώστα Πλεύρη.
Αν δεν πήγαινε και κανένας από αυτό το μαγαζί, θα τους έτρωγαν τη δόξα οι της Χρυσής Αυγής και τέτοια εκδήλωση δε θα ήταν σωστό και πολιτικά ώριμο να πάει στράφι για όλους αυτούς τους ακροδεξιούς πολιτικάντηδες.

Παρών βεβαίως κι ο εκδότης της "Ελεύθερης Ώρας" Γρηγόρης Μιχαλόπουλος, εκείνος ο τύπος που εκβίαζε διάφορους, γιατί ήξερε υποτίθεται πως ήταν στόχοι της 17ης Νοέμβρη και με αυτόν τον τρόπο είχε βγάλει κάτι λεφτάκια από εκείνη την ιστορία.
Εθνικόφρων κι αυτός, αναντάμ παπαντάμ.
Όλος ο Υψηλός Εθνικός Κορμός βρέθηκε εκεί, σχεδόν σύσσωμη η κοινοβουλευτική ομάδα της Χρυσής Αυγής, α ναι, κάπου πήρε το μάτι μου και τον Μανωλάκο (πρώην Νεοδημοκράτη, ενταγμένο μετά στον ΛΑΟ.Σ. και μετατιθέμενο αργότερα στη Χρυσή Αυγή).
Ολόκληρος λοιπόν ο Υψηλός Εθνικός Κορμός άδραξε την ευκαιρία να τονίσει την παρουσία του, να μάς πει ότι βρίσκεται εδώ, ότι έχει ερείσματα, ότι δεν θα ξεφύγουμε εύκολα από αυτόν.

Και ίσως να έχουν κάποιο δίκιο.

Γιατί αν αναλογιστεί κανείς πόσοι κάθε μέρα επικαλούνται τη χούντα και ορκίζονται στο όνομα του Παπαδόπουλου ως λύση για τα δεινά και για την έλλειψη δημοκρατικού αισθήματος και ουσίας, είναι απορίας άξιο πώς δεν έχουν βγάλει οι χρυσαυγίτες τα άρματα στους δρόμους.
Βέβαια αυτοί, ως γνήσιοι χιτλερικοί, έχουν πάρει τα ιστορικά τους μαθήματα από τις αποτυχημένες προσπάθειες πραξικοπήματος του Αρχηγού τους Αδόλφου, και όπως κι εκείνος, προτίμησαν να χρησιμοποιήσουν τον κοινοβουλευτισμό για να μπουν στο διάτρητο πολιτικάντικο παιχνίδι, και τελικά τα κατάφεραν.
Και άμα τους πεις και καμιά κουβέντα παραπάνω, θα γυρίσουν πολύ άνετα και θα σού απαντήσουν

"Και γιατί να μην πάμε στην κηδεία του Ντερτιλή, Δημοκρατία δεν έχουμε;"
Εντάξει αυτοί, είναι φασίστες με τη βούλα.

Όμως όλοι οι υπόλοιποι, οι σαν κι εμάς, οι διπλανοί μας, αυτοί που έχουν στα κλειδιά τους μπρελόκ με φωτογραφία του Παπαδόπουλου;

Τί γίνεται με αυτούς που έχουν εμποτίσει το μυαλό των παιδιών τους με νοσταλγία για κάτι που εκείνα δεν έζησαν κι ήταν τόσο απάνθρωπο;

Τί γίνεται με όσους έχουν εμπλέξει την πίστη τους στο Θείο με το Έθνος τους και δεν αντιλαμβάνονται τί ακριβώς λένε όταν φωνάζουν "Ελλάς-Ελλήνων-Χριστιανών"; 

Τί γίνεται με όσους επαναλαμβάνουν συνεχώς το ίδιο μονότονο τροπάρι:
"Στη χούντα κοιμόμασταν με ανοιχτά τα παράθυρα, φτιάχτηκαν δρόμοι, γέφυρες, βουλώθηκαν τρύπες, αν δεν τους πείραζες δεν σε πείραζαν";

Τούς έχει πει κανείς ότι όλα τα καθεστώτα φτιάχνουν γέφυρες και δρόμους, άρα αυτό δεν είναι κριτήριο ευημερίας;
Και ο Χίτλερ ανοικοδόμησε τη Γερμανία, ήταν εντάξει τύπος;
Κι αυτός, αν δεν τον πείραζες δε σε πείραζε.
Όλοι αυτοί που αφάνισε το καθεστώς του τόν είχαν ενοχλήσει με κάποιο τρόπο; Δε νομίζω.
Και για να σας πω κάτι! Ο Σημίτης που σας έφτιαξε τη γέφυρα "Ρίο-Αντίρριο" ήταν καλός πρωθυπουργός;
Σάς άρεσε; Και αν δε σάς άρεσε, γιατί δε σάς άρεσε; Απορώ.
Αυτός κι αν είχε γεμίσει τον κόσμο με μοκέτο (μακέτες κατά τη Σημίτεια διάλεκτο) με γέφυρες, δρόμους και εθνικές οδούς.            

Ποιος έχει πείσει αυτούς τους ανθρώπους ότι οι Απριλιανοί δεν είχαν σχέση με τα λεγόμενα μεγάλα συμφέροντα;
Πότε νομίζουν αυτοί οι άνθρωποι πως ανδρώθηκε επιχειρηματικά ο Ωνάσης και τόσοι άλλοι μεγάλοι και μικροί εφοπλιστές, κατασκευαστές και εργολάβοι έργων;

Πότε το κίτς στην Ελλάδα έγινε τόσο ισχυρό και το ποδόσφαιρο εισέβαλε στα σπίτια των γηγενών ως ανίατη ασθένεια;
Ποιος ενδυνάμωσε τον τζόγο και τον έκανε εθνικό σπορ;

Μήπως θέλουν να δώσουν δύναμη πάλι στην αστυνομία και το Στρατό κι αν ναι για ποιο λόγο;
Τώρα που κι αυτοί νιώθουν στο κορμί τους το γκλομπ, μήπως οι αστυνομικοί μετατράπηκαν σε μπάτσους;
Ναι, όποιο καθεστώς δεν ενοχλείται από εσένα, δεν σε ενοχλεί κιόλας, λογικό είναι.
Γιατί, σάς ενοχλούσε ποτέ εσάς το "δημοκρατικό" καθεστώς τόσα χρόνια που καθόσασταν ήσυχοι και ψηφίζατε ανά τέσσερα συνήθως χρόνια καλυμμένοι με τα σημαιάκια σας και τα συνθήματά σας;
Όχι, δεν σάς πείραξαν, σας άφησαν ήσυχους.

Ξέρετε πότε σάς πείραξε και σάς έδειξε τα δόντια του το καθεστώς;
Όταν αποφασίσατε για πρώτη φορά στη ζωή σας να το ενοχλήσετε σθεναρά.
Τότε ναι, σάς πείραξε, δεν μπορούσε να κάνει αλλιώς.
Κι όσοι κάθονταν ήσυχοι στο σπίτι τους έλεγαν για σένα ό,τι σου έμαθαν να λες κι εσύ για τους αντιστεκόμενους στη χούντα "Αν δεν πειράξεις, δε σε πειράζουν".
Έχετε τα ίδια επιχειρήματα, μόνο που τώρα τρώτε εσείς το ξύλο, είστε εσείς οι "αντιστασιακοί", όχι οι κακοί κομμουνιστές ούτε οι κακοί αναρχικοί.
Είσαι εσύ ο εχθρός, έγινες κι εσύ αναρχοκομμουνιστής.

Αντί λοιπόν να κάθεσαι και να βλέπεις "Dancing With The Stars" κι άλλα τέτοια, θα σου πρότεινα κάποια άλλα πράγματα.
Αν θες, τα κάνεις, κι ίσως σε βοηθήσουν.
Εμένα πάντως με βοήθησαν και ακόμα με βοηθούν:

Κάτσε διάβασε κάτι για τη Δημοκρατία και τους αγώνες των ανθρώπων ενάντια στις δικτατορίες

Διάβασε, δες και νιώσε τί έχει προκαλέσει η ολιγοκατοχή του Κεφαλαίου πάνω σε αυτόν τον πλανήτη, στον τόπο που μένεις, στο σπίτι σου, σε σένα τον ίδιο

Συνειδητοποίησε πως δημοκρατία χωρίς καθημερινή, κουραστική προσπάθεια δεν υπάρχει.
Η Δημοκρατία είναι όπως ένα μικρό παιδί.
Θα ήθελες να μεγαλώνει εξολοκλήρου το παιδί σου κάποιος αντιπρόσωπος;
Πώς σε έχουν πείσει για το αντίθετο;

Προσπάθησε να κατανοήσεις τί σημαίνει Καπιταλισμός και πόσο συνδέεται με τα δικτατορικά καθεστώτα που ελαφρά τη καρδία αναπολείς ή ηλίθια επιθυμείς

Κατάλαβε ότι ανήκεις σε μία συγκεκριμένη οικονομική τάξη.
Αυτό θα σε βοηθήσει να βρεις τρόπους για να ενωθείς μαζί της και έτσι να σταματήσεις να βαυκαλίζεσαι με αναβάθμιση του εαυτού σου πάνω από την τάξη σου.
Εσύ είσαι η τάξη σου

Σταμάτα να κατηγορείς τους Εβραίους, τον Πάπα, τους Προαιώνιους Εχθρούς της Ελλάδας και τόσους άλλους γιατί μόνο εμείς είμαστε υπεύθυνοι για την κατάντια μας

Προσπάθησε να νιώσεις την αγωνία και τον φόβο του μετανάστη,
γιατί ήρθε η ώρα που και οι δικοί σου γίνονται μετανάστες και φοβούνται κι εκείνοι πολύ
(Δες λίγο το παρακάτω και θα καταλάβεις τί εννοώ
http://protagonews.blogspot.gr/2013/01/blog-post_7828.html#.UQrpph26eSo)

Ό,τι σου είπαν ότι είναι παρωχημένο για να διαβάσεις, κάνε ένα κόπο και ρίξε του μια ματιά.
Θα ανακαλύψεις μόνος σου γιατί δε θέλουν να το διαβάσεις

Πήγαινε όποτε μπορείς στη συνέλευση της γειτονιάς σου κι εκεί θα καταλάβεις πόσο δύσκολη, αλλά μαγική είναι η καθαρή δημοκρατική διαδικασία

Και φίλε μου, μη ζητάς να επιστρέψεις σε καθεστώτα που έχουν καταδικαστεί για την απανθρωπιά και τη σκληρότητά τους.

Αν θες να καταστρέψεις τη "Δημοκρατία" κάνε το,
αλλά αντικατάστησέ τη με μια περιεκτικότερη, δυνατότερη, περισσότερο ουσιαστική Δημοκρατία, έτσι ώστε να μη χρειάζεται να ξαναβάλουμε εισαγωγικά σε αυτή τη λέξη.

Και να ξέρεις πως η εκτός εισαγωγικών Δημοκρατία δεν σχετίζεται ούτε με Ντερτιλήδες,
αλλά ούτε και με Ωνάσηδες.

Δυστυχώς για σένα που ίσως έχεις πειστεί για το αντίθετο,
Καπιταλισμός και εκτός εισαγωγικών Δημοκρατία δεν συμβιβάζονται.

Ή θα γίνουν όλα δικά μας ή τίποτα.

8 σχόλια:

  1. φιλε, Ελευθεριακε, δεν κανει να βριζεις κανεναν. Σε ριχνει εσενα αυτο.

    μιστερ μαξ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ποιόν έβρισα, τους Παναγιότατους εννοείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το κειμένο Ελευθεριακέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλό σύντροφε Ελευθεριακέ. Πρόσεχε το Μίστερ Μαξ. Είναι ακροδεξιός και προβοκάτορας και παριστάνει τον Αναρχικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σύντροφε Παναγιώτη και Ανώνυμε σάς ευχαριστώ για τα λόγια σας.
    Δεν θα έδινα Παναγιώτη παραπάνω σημασία στον μίστερ μαξ.
    Τον ευχαριστώ πάντως που παρεξηγήθηκε εκ μέρους μου για τους... "Παναγιότατους"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε Ελευθεριακέ δυνατό και ξεκάθαρο κείμενο αλλά όχι δεν μπορώ "...να κατανοήσω και να σεβαστώ την εμμονή του Ντερτιλή στις ιδέες του και στο καθεστώς που υπηρέτησε, αλλά δεν νομίζω πως επιτέλεσε κάποιο σπουδαίο έργο όπως ο Σωκράτης, κυρ-(Γαμω)Παναγιότατε Αμβρόσιε, ούτε και κανείς τον κατηγόρησε ότι εισήγαγε στη ζωή της χώρας "καινά δαιμόνια".

    Ένα σκουπίδι που όχι μόνο ήταν ηθικός αυτουργός δολοφονιών και βασανισμών χιλιάδων κόσμου αλλά και πρακτικά δολοφόνησε με περίστροφο εν ψυχρώ αγωνιστή χωρίς να απειλείται η ζωή του αλλά μόνο επειδή σιχαινόνταν την ελευθερία και επειδή υπηρέτησε ενεργά καθεστώς χούντας είναι αυτομάτως εχθρός κάθε ανθρώπινης ύπαρξης και ως τέτοιος αξίζει κάθε είδους εναντίωση και χλευασμό. Και δικαιωματικά αξίζει "Σκάτα στο τάφο κάθε Ντερτιλοειδούς ασπόνδυλου"

    Γιάννης Αθ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μια χαρά τα λες. καποια στιγμή θα πρέπει να συνειδητοποιήσουμε πόσο δύσκολη αλλά δημιουργική είναι η δημοκρατία κι ότι δεν θέλει θεατές. όμως είναι πιο εύκολο να μένεις θεατής και να κατηγορείς τους πάντες.

    πολύ καλό κείμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλε μου Για΄ννη, δεν διαφωνώ με αυτά που γράφεις και το ξέρεις. Αυτό το καθεστώς υπηρέτησε, αυτό υπαρασπίστηκε με τη στάση του.
    Οι αξιολογικές κρίσεις είναι δικές μας.

    sakidio σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου. Έτσι είναι:
    Η θέαση είναι πολύ εύκολη

    ΑπάντησηΔιαγραφή