Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017

Μια Συζήτηση Με Τον Λήτη

Το Εισαγωγικό Μουσικό Απόσπασμα είναι από το "Πλατεία Εξαρχείων" του Λήτη.

Μια Συζήτηση (14/02/2017) με τον Λήτη. 
Ευχαριστώ πολύ τον Λήτη, που αποδέχθηκε την πρόσκλησή μου ώστε να κάνουμε αυτή την συζήτηση.

Επίσης ευχαριστώ τον Γιώτη Κύτταρη.

Μια Απαραίτητη Διευκρίνηση για το παρακάτω άρθρο του Μανώλη Νταλούκα: http://freedomgreece.blogspot.gr/2017/02/blog-post_17.html

Ο Μανώλης Νταλούκας με κατηγορεί για λασπολογία έστω και δια της σιωπής μου, όπως επίσης και για... πλάνη, μάλλον υπονοώντας ότι εγώ είπα στον Λήτη να αναφερθεί στον Μανώλη Νταλούκα με τον τρόπο που το έκανε.
Να ξεκαθαρίσω λοιπόν τα εξής:
πριν μοντάρω τη συζήτηση με τον Λήτη, τον ρώτησα αν η αναφορά του στον Μανώλη Νταλούκα κι ο,τι ισχυρίζεται ισχύει κι αν θέλει να παραμείνει αυτό το απόσπασμα κι εκείνος μου απάντησε θετικά, για αυτό και έμεινε στην συζήτηση αυτό το κομμάτι.
Είναι προφανές ότι δεν μπορώ να γνωρίζω τι γράφει ο καθένας για τον καθένα, ούτε τις ιστορίες,συμφωνίες ή διαφωνίες διαφόρων προσώπων, όποτε δεν καταλαβαίνω για ποιο πράγμα κατηγορούμαι από τον Μανώλη Νταλούκα, που είναι σίγουρος μάλιστα ότι γνώριζα τί έχει γράψει για τον Λήτη.
Φυσικά και δεν γνώριζα. Πως να το γνώριζα και πως γνωρίζει αν γνώριζα η όχι, πώς είναι σίγουρος;
Σε κάθε περίπτωση και προς αποφυγή περαιτέρω παρεξηγήσεων και στο επίπεδο της ευθύνης που μου αναλογεί, ως υπεύθυνος του blog "Ελευθερία ή Τίποτα", ζητώ συγγνώμη για ο,τι ειπώθηκε εφόσον ισχύει το αντίθετο και θεωρώ το θέμα λήξαν (τουλάχιστον από την πλευρά μου).
Γίνονται και λάθη, γίνονται και παρανοήσεις.
Δεν συνηθίζω να λασπολογώ κανέναν ούτε καν δια της σιωπής μου και σίγουρα δεν έχω καμιά πρόθεση να παραπλανώ κανέναν.


Θεματολογία

- Κάποια Βιογραφικά... (1:22)

- Οι Πρώτες Μουσικές Προσπάθειες (1:42)

- Αλλαγές Μουσικών Στύλ (4:40)

- Τα Χρόνια Απουσίας... (5:39)

- Περί Συναυλιών (1) (6:40)

- Περί ΜΟΥ.ΣΥΝ.Κ.Α (8:46)

- Περί Punk (10:09)

- "Πλατεία Εξαρχείων"
(Μια Αφορμή Για Συζήτηση)
(10:59)

- Το Rock & Η Σημασία Του (14:57)

- Περί Συναυλιών (2) (15:32)

- Περί Στίχων (18:27)

- Σιδηρόπουλος & Άσιμος (19:22)

- Η Τέλεια Μουσική Μπάντα (20:58)

- Συνοδοιπόροι... (21:42)

- Εμβληματικές Φιγούρες (22:42)

- Περί Μετάνοιας... (23:22)

- "Ποδανά" & "Χαρακίρι" (23:39)

- Η Επιστροφή... (26:02)

- Μελλοντικά Σχέδια... (26:25)

- Μια Αναφορά
Στον Μανώλη Νταλούκα
(28:29)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου