Οι Γνωστοί-Άγνωστοι της ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Γνωστοί -Άγνωστοι πυροβόλησαν ματατζήδες στα Εξάρχεια
Γνωστοί -Άγνωστοι πυροβόλησαν κλούβα με ματατζήδες στην Καισαριανή
Γνωστοί -Άγνωστοι επιτέθηκαν με βόμβες μολότωφ σε διμοιρία των ΜΑΤ στη Χαριλάου Τρικούπη
Γνωστοί –Άγνωστοι καταστρέφουν, με αφορμή τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου την «βιτρίνα» των πόλεων και του Κράτους
Οι Γνωστοί -Άγνωστοι της ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Άγνωστοι συνδιαλέγονται και ανταλλάσουν κρατική περιουσία με μοναστήρια σε εξευτελιστικές τιμές
Άγνωστοι λογαριασμοί στο υπουργείο πολιτισμού που κανείς δεν αναλαμβάνει την πατρότητα τους
Γνωστός-άγνωστος γραμματέας του υπουργείου Πολιτισμού που γαμάει και δέρνει
Γνωστοί-άγνωστοι γραβατοφόροι-κουμπάροι φτιάχνουν καρτέλ και υπονομεύουν το κρατικό χρήμα
Γνωστός Πρωθυπουργός αναλαμβάνει πολιτική ευθύνη για τα πάντα, αλλά δεν παραιτείται ούτε με… σφαίρες. Απλά παραιτεί όλους τους άλλους
Γνωστός Πρωθυπουργός κυβερνά σε τηλεοπτικούς χρόνους αν και επιμένει για το αντίθετο
Γνωστός Πρωθυπουργός δηλώνει ότι δεν είχε αντιληφθεί το μέγεθος της υπόθεσης του Βατοπαιδίου και ζητάει συγνώμη εκ των υστέρων
Γνωστός ψόφιος Αρχιεπίσκοπος δηλώνει ότι δεν είχε αντιληφθεί την εξέγερση του Πολυτεχνείου γιατί… διάβαζε τα μαθήματα του
Γνωστός διανοούμενος υπουργός μιλά για ασύμμετρες απειλές και στρατηγό άνεμο
Γνωστός διανοούμενος υπουργός μιλά για πραίτωρες και ταραξίες
Γνωστός διανοούμενος υπουργός κατηγορεί κόμματα για παράνομες ενέργειες
Γνωστός – παλιός μεγαλοΟΝΝΕΔΙΤΗΣ- υπουργός ισχυρίζεται ότι το νόμιμο είναι και ηθικό
Γνωστοί υπουργοί και βουλευτάδες μιλούν για δημοκρατικό πολίτευμα και επιτίθενται στους εχθρούς του
Γνωστός υπουργάκης παραιτείται λόγω ευθιξίας και όχι λόγω ουσίας
Γνωστή πατριώτισσα κομμουνίστρια μιλά για ξενόφερτους κουκουλοφόρους και υπονόμευση της εργατικής τάξης
Γνωστός δημοκράτης της… ακροδεξιάς επιθυμεί να στηθούν ιδιότυπα δικαστήρια για τους κουκουλοφόρους
Γνωστός-άγνωστος ηγούμενος παραδίδει στον ελληνικό λαό δύο απολογητικές επιστολές και τον εγγράφει στα «μοναστικά» αρχίδια του
Γνωστοί-άγνωστοι μαγαζάτορες υπερασπίζονται τα καταστήματά τους απέναντι στους επικίνδυνους αναρχικούς
Γνωστός νομάρχης-τηλεστάρ μας κατηγορεί για τεμπέληδες και ζητάει να δουλεύουμε και τις Κυριακές
Γνωστοί-άγνωστοι καταναλωτές βρίσκουν θετική την ιδέα του παραπάνω νομάρχη
Γνωστός δήμαρχος βλέπει στο χριστουγεννιάτικο δέντρο της Αθήνας την ευκαιρία που ζητούσε για να παραστήσει το δήμαρχο όλων των Αθηναίων
Γνωστοί δημοσιογράφοι παρουσιάζουν τα γεγονότα με τη λογική του χαρτοπαίκτη σε παρτίδα πόκερ
Γνωστή αντιπολίτευση προσφέρει σοσιαλιστικό όραμα σε τιμή κόστους.
Γνωστοί -Άγνωστοι πυροβόλησαν ματατζήδες στα Εξάρχεια
Γνωστοί -Άγνωστοι πυροβόλησαν κλούβα με ματατζήδες στην Καισαριανή
Γνωστοί -Άγνωστοι επιτέθηκαν με βόμβες μολότωφ σε διμοιρία των ΜΑΤ στη Χαριλάου Τρικούπη
Γνωστοί –Άγνωστοι καταστρέφουν, με αφορμή τη δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου την «βιτρίνα» των πόλεων και του Κράτους
Οι Γνωστοί -Άγνωστοι της ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Άγνωστοι συνδιαλέγονται και ανταλλάσουν κρατική περιουσία με μοναστήρια σε εξευτελιστικές τιμές
Άγνωστοι λογαριασμοί στο υπουργείο πολιτισμού που κανείς δεν αναλαμβάνει την πατρότητα τους
Γνωστός-άγνωστος γραμματέας του υπουργείου Πολιτισμού που γαμάει και δέρνει
Γνωστοί-άγνωστοι γραβατοφόροι-κουμπάροι φτιάχνουν καρτέλ και υπονομεύουν το κρατικό χρήμα
Γνωστός Πρωθυπουργός αναλαμβάνει πολιτική ευθύνη για τα πάντα, αλλά δεν παραιτείται ούτε με… σφαίρες. Απλά παραιτεί όλους τους άλλους
Γνωστός Πρωθυπουργός κυβερνά σε τηλεοπτικούς χρόνους αν και επιμένει για το αντίθετο
Γνωστός Πρωθυπουργός δηλώνει ότι δεν είχε αντιληφθεί το μέγεθος της υπόθεσης του Βατοπαιδίου και ζητάει συγνώμη εκ των υστέρων
Γνωστός ψόφιος Αρχιεπίσκοπος δηλώνει ότι δεν είχε αντιληφθεί την εξέγερση του Πολυτεχνείου γιατί… διάβαζε τα μαθήματα του
Γνωστός διανοούμενος υπουργός μιλά για ασύμμετρες απειλές και στρατηγό άνεμο
Γνωστός διανοούμενος υπουργός μιλά για πραίτωρες και ταραξίες
Γνωστός διανοούμενος υπουργός κατηγορεί κόμματα για παράνομες ενέργειες
Γνωστός – παλιός μεγαλοΟΝΝΕΔΙΤΗΣ- υπουργός ισχυρίζεται ότι το νόμιμο είναι και ηθικό
Γνωστοί υπουργοί και βουλευτάδες μιλούν για δημοκρατικό πολίτευμα και επιτίθενται στους εχθρούς του
Γνωστός υπουργάκης παραιτείται λόγω ευθιξίας και όχι λόγω ουσίας
Γνωστή πατριώτισσα κομμουνίστρια μιλά για ξενόφερτους κουκουλοφόρους και υπονόμευση της εργατικής τάξης
Γνωστός δημοκράτης της… ακροδεξιάς επιθυμεί να στηθούν ιδιότυπα δικαστήρια για τους κουκουλοφόρους
Γνωστός-άγνωστος ηγούμενος παραδίδει στον ελληνικό λαό δύο απολογητικές επιστολές και τον εγγράφει στα «μοναστικά» αρχίδια του
Γνωστοί-άγνωστοι μαγαζάτορες υπερασπίζονται τα καταστήματά τους απέναντι στους επικίνδυνους αναρχικούς
Γνωστός νομάρχης-τηλεστάρ μας κατηγορεί για τεμπέληδες και ζητάει να δουλεύουμε και τις Κυριακές
Γνωστοί-άγνωστοι καταναλωτές βρίσκουν θετική την ιδέα του παραπάνω νομάρχη
Γνωστός δήμαρχος βλέπει στο χριστουγεννιάτικο δέντρο της Αθήνας την ευκαιρία που ζητούσε για να παραστήσει το δήμαρχο όλων των Αθηναίων
Γνωστοί δημοσιογράφοι παρουσιάζουν τα γεγονότα με τη λογική του χαρτοπαίκτη σε παρτίδα πόκερ
Γνωστή αντιπολίτευση προσφέρει σοσιαλιστικό όραμα σε τιμή κόστους.
Οι Γνωστοί -Άγνωστοι της ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΗΜΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Γνωστός-άγνωστος αστυνομικός πυροβολεί και σκοτώνει 15 χρονο μαθητή
Γνωστός-άγνωστος αστυνομικός αναγκάζει μετανάστες να παίξουν μια ιδιότυπη ρώσικη ρουλέτα, ασκώντας σωματική βία ο ένας στον άλλον
Γνωστός-άγνωστοι αστυνομικοί χτυπούν ανελέητα φοιτητή στη Θεσσαλονίκη
Γνωστοί-άγνωστοι ματατζήδες φυλάνε το υπουργείο πολιτισμού όπως και το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Μάλλον στο μυαλό τους είναι το ίδιο. Άραγε έχουν μυαλό;
Γνωστοί-άγνωστοι αστυνομικοί και πάντα ως μεμονωμένες περιπτώσεις σκοτώνουν από το ’80 έως και σήμερα, περίπου 20 ανθρώπους
Γνωστοί-άγνωστοι μεμονωμένοι( περίπου 20), σκοτώνονται από μεμονωμένους αστυνομικούς από το ’80 έως και σήμερα
Γνωστοί-άγνωστοι ματατζήδες χτυπάνε κόσμο στην Κέρκυρα που δε θέλει το ΧΥΤΑ στην περιοχή του
Γνωστοί-άγνωστοι ματατζήδες χτυπάνε κόσμο από παρακείμενα χωριά του Αχελώου, ανθρώπους που φοβούνται για επικείμενη οικολογική καταστροφή του τόπου τους λόγω εκτροπής του ποταμού.
Γνωστός-άγνωστος συνδικαλιστής αστυνομικός, μπαίνοντας στη Ρηγίλλης πριν λίγα χρόνια, δηλώνει: «νιώθω σα να μπαίνω στο σπίτι μου»
Το κουίζ λοιπόν είναι το εξής: Ποιος τρομοκρατεί περισσότερο; Οι τρομοκράτες, η δημοκρατία ή οι αστυνομικοί της; Φαντάζομαι ότι η απάντηση εξαρτάται από ποια πλευρά το βλέπει ο καθένας και πως ερμηνεύει τη βία: Ως φαινόμενο; Ως ανάγκη; Ως απάντηση; 1) Αν κάποιος βλέπει τη βία μόνο όταν σπάει μια βιτρίνα, όταν πέφτει μια μολότωφ ή όταν κάποιοι πυροβολούν εναντίον αστυνομικών, τότε πάσχει από νομιμοφανή μυωπία. Η βία για αυτόν υπάρχει μόνο όταν κάποιος επιτίθεται εναντίον του Κράτους και των οργάνων του, αλλά ποτέ όταν πηγάζει από το Κράτος και τα όργανά του με στόχο κοινωνικές ομάδες.
2) Εκείνος τώρα που θεωρεί τη βία που εξαπολύεται από το Κράτος ως τη μοναδική και την πλέον καταστρεπτική, πάσχει από Μπακουνινίτιδα. Καταδικάζει την Κρατική βία αλλά δικαιολογεί τη βία εναντίον του Κράτους από όπου κι αν προέρχεται. Για αυτόν, το ίδιο το Κράτος είναι βία και όσο το εξετάζεις σε βάθος, θα βρίσκεις συνέχεια το Κράτος ως Βιαστή. Είναι όμως – λένε- ο νόμιμος Βιαστής. Εσύ το συντηρείς ως έχει, το πληρώνεις, το αποζητάς αλλά και το βρίζεις όποτε σου κάνει κέφι, το λοιδορείς και θα΄ θελες να μπορούσες να το ξεπεράσεις. Το λογικό συμπέρασμα για αυτόν είναι, ότι όλοι κατά περιόδους ή κατά περίπτωση έχουμε νοητικές επαφές με τον αντιεξουσιασμό του μέσου αναρχικού. Όταν για παράδειγμα κρύβεις εισοδήματα από την εφορία ή σε εξοργίζει ο τσαμπουκάς του μέσου τροχονόμου, τότε αυτόματα τίθεσαι απέναντι στο Κράτος, νιώθεις την αυθαιρεσία των οργάνων του και την απολυτότητα της παρουσίας τους.
3) Η κοινωνία βλέπει τη βία που προέρχεται από την αστυνομία ως αυτονόητη και χρήσιμη. Βία όμως απέναντι σε ποιους και για ποιους λόγους; Εδώ υπάρχουν δύο τσουβάλια, δυσανάλογα μεταξύ τους. Το ένα είναι το τσουβάλι της ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ και το άλλο της ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ. Στο πρώτο, που είναι ευρύχωρο και φωτεινό, τσουβαλιάζονται μεγαλοεπιχειρηματίες και εκδότες, πολιτικοί και τσιράκια τους, ραβδούχοι και δολοφόνοι αστυνομικοί, γραβατάκηδες και υψηλόβαθμα στελέχη δημοσίων και ιδιωτικών εταιρειών, έμποροι ναρκωτικών κ.α.
Το κράτος τους αντιμετωπίζει με πολύ μικρές ποινές ή κάποιες φορές με καθόλου. Αυτό εξηγείται. Δεν μπορείς να τιμωρήσεις αυστηρά αυτόν που διαχειρίζεται την οικονομία σου, την δημοκρατία σου, την ασφάλειά σου και την ενημέρωσή σου. Στο δεύτερο τώρα τσουβάλι τοποθετούνται αυτοί που δεν έχουν δύναμη. Διαδηλωτές, ληστές, πρεζάκια, βιαστές, δολοφόνοι και όποιοι άλλοι ποινικοί παραβάτες.
Η βία των γνωστών-αγνώστων θεωρείται χειρότερη από τη βία των αστυνομικών για ένα και μόνο λόγο: οι αστυνομικοί έχουν την διαταγή του κράτους να το κάνουν, ενώ οι άλλοι όχι. Άρα, αν η βία προέρχεται από το κράτος είναι νόμιμη, άσχετα από το μέγεθος και τη σφοδρότητά της. Αν εσύ όμως τολμήσεις να βιαιοπραγήσεις εναντίον αστυνομικού, θα δεχτείς την καταστολή και την τιμωρία του άμεσου προϊσταμένου του δηλαδή του Κράτους.
Γνωστός-άγνωστος αστυνομικός πυροβολεί και σκοτώνει 15 χρονο μαθητή
Γνωστός-άγνωστος αστυνομικός αναγκάζει μετανάστες να παίξουν μια ιδιότυπη ρώσικη ρουλέτα, ασκώντας σωματική βία ο ένας στον άλλον
Γνωστός-άγνωστοι αστυνομικοί χτυπούν ανελέητα φοιτητή στη Θεσσαλονίκη
Γνωστοί-άγνωστοι ματατζήδες φυλάνε το υπουργείο πολιτισμού όπως και το χριστουγεννιάτικο δέντρο. Μάλλον στο μυαλό τους είναι το ίδιο. Άραγε έχουν μυαλό;
Γνωστοί-άγνωστοι αστυνομικοί και πάντα ως μεμονωμένες περιπτώσεις σκοτώνουν από το ’80 έως και σήμερα, περίπου 20 ανθρώπους
Γνωστοί-άγνωστοι μεμονωμένοι( περίπου 20), σκοτώνονται από μεμονωμένους αστυνομικούς από το ’80 έως και σήμερα
Γνωστοί-άγνωστοι ματατζήδες χτυπάνε κόσμο στην Κέρκυρα που δε θέλει το ΧΥΤΑ στην περιοχή του
Γνωστοί-άγνωστοι ματατζήδες χτυπάνε κόσμο από παρακείμενα χωριά του Αχελώου, ανθρώπους που φοβούνται για επικείμενη οικολογική καταστροφή του τόπου τους λόγω εκτροπής του ποταμού.
Γνωστός-άγνωστος συνδικαλιστής αστυνομικός, μπαίνοντας στη Ρηγίλλης πριν λίγα χρόνια, δηλώνει: «νιώθω σα να μπαίνω στο σπίτι μου»
Το κουίζ λοιπόν είναι το εξής: Ποιος τρομοκρατεί περισσότερο; Οι τρομοκράτες, η δημοκρατία ή οι αστυνομικοί της; Φαντάζομαι ότι η απάντηση εξαρτάται από ποια πλευρά το βλέπει ο καθένας και πως ερμηνεύει τη βία: Ως φαινόμενο; Ως ανάγκη; Ως απάντηση; 1) Αν κάποιος βλέπει τη βία μόνο όταν σπάει μια βιτρίνα, όταν πέφτει μια μολότωφ ή όταν κάποιοι πυροβολούν εναντίον αστυνομικών, τότε πάσχει από νομιμοφανή μυωπία. Η βία για αυτόν υπάρχει μόνο όταν κάποιος επιτίθεται εναντίον του Κράτους και των οργάνων του, αλλά ποτέ όταν πηγάζει από το Κράτος και τα όργανά του με στόχο κοινωνικές ομάδες.
2) Εκείνος τώρα που θεωρεί τη βία που εξαπολύεται από το Κράτος ως τη μοναδική και την πλέον καταστρεπτική, πάσχει από Μπακουνινίτιδα. Καταδικάζει την Κρατική βία αλλά δικαιολογεί τη βία εναντίον του Κράτους από όπου κι αν προέρχεται. Για αυτόν, το ίδιο το Κράτος είναι βία και όσο το εξετάζεις σε βάθος, θα βρίσκεις συνέχεια το Κράτος ως Βιαστή. Είναι όμως – λένε- ο νόμιμος Βιαστής. Εσύ το συντηρείς ως έχει, το πληρώνεις, το αποζητάς αλλά και το βρίζεις όποτε σου κάνει κέφι, το λοιδορείς και θα΄ θελες να μπορούσες να το ξεπεράσεις. Το λογικό συμπέρασμα για αυτόν είναι, ότι όλοι κατά περιόδους ή κατά περίπτωση έχουμε νοητικές επαφές με τον αντιεξουσιασμό του μέσου αναρχικού. Όταν για παράδειγμα κρύβεις εισοδήματα από την εφορία ή σε εξοργίζει ο τσαμπουκάς του μέσου τροχονόμου, τότε αυτόματα τίθεσαι απέναντι στο Κράτος, νιώθεις την αυθαιρεσία των οργάνων του και την απολυτότητα της παρουσίας τους.
3) Η κοινωνία βλέπει τη βία που προέρχεται από την αστυνομία ως αυτονόητη και χρήσιμη. Βία όμως απέναντι σε ποιους και για ποιους λόγους; Εδώ υπάρχουν δύο τσουβάλια, δυσανάλογα μεταξύ τους. Το ένα είναι το τσουβάλι της ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ και το άλλο της ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ. Στο πρώτο, που είναι ευρύχωρο και φωτεινό, τσουβαλιάζονται μεγαλοεπιχειρηματίες και εκδότες, πολιτικοί και τσιράκια τους, ραβδούχοι και δολοφόνοι αστυνομικοί, γραβατάκηδες και υψηλόβαθμα στελέχη δημοσίων και ιδιωτικών εταιρειών, έμποροι ναρκωτικών κ.α.
Το κράτος τους αντιμετωπίζει με πολύ μικρές ποινές ή κάποιες φορές με καθόλου. Αυτό εξηγείται. Δεν μπορείς να τιμωρήσεις αυστηρά αυτόν που διαχειρίζεται την οικονομία σου, την δημοκρατία σου, την ασφάλειά σου και την ενημέρωσή σου. Στο δεύτερο τώρα τσουβάλι τοποθετούνται αυτοί που δεν έχουν δύναμη. Διαδηλωτές, ληστές, πρεζάκια, βιαστές, δολοφόνοι και όποιοι άλλοι ποινικοί παραβάτες.
Η βία των γνωστών-αγνώστων θεωρείται χειρότερη από τη βία των αστυνομικών για ένα και μόνο λόγο: οι αστυνομικοί έχουν την διαταγή του κράτους να το κάνουν, ενώ οι άλλοι όχι. Άρα, αν η βία προέρχεται από το κράτος είναι νόμιμη, άσχετα από το μέγεθος και τη σφοδρότητά της. Αν εσύ όμως τολμήσεις να βιαιοπραγήσεις εναντίον αστυνομικού, θα δεχτείς την καταστολή και την τιμωρία του άμεσου προϊσταμένου του δηλαδή του Κράτους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου