Κυριακή 1 Μαρτίου 2009

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ


Από την ελευθερία δεν μπορείς να κόψεις ούτε ένα κομματάκι, γιατί αμέσως όλη η ελευθερία συγκεντρώνεται μέσα σ’ αυτό το κομματάκι.
Μ. ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ
Και σοφός θα μπορούσε να θεωρηθεί ο αφέντης εκείνος ο οποίος θα εξυπνούσε μίαν πρωίαν και θα έλεγεν εις τον υπηρέτην του: Κύριε, σε αποβάλλω της υπηρεσίας μου. Διότι δια να υπηρετείς άνθρωπον σαν και μένα, ή πολύ ηλίθιος πρέπει να είσαι, ή πολύ αχρείος.
Π. ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Να βασιλέψει η ελευθερία . Κι ο ήλιος να μη δύσει ποτέ σε ένα τόσο λαμπρό ανθρώπινο επίτευγμα .
ΝΕΛΣΟΝ ΜΑΝΤΕΛΑ
Σκλάβος είναι αυτός που περιμένει να έρθει κάποιος να τον ελευθερώσει .
ΠΑΟΥΝΤ ΕΖΡΑ
Το δέντρο της ελευθερίας πρέπει να ποτίζεται από καιρού εις καιρόν με το αίμα των πατριωτών και των τυράννων.
ΤΖΕΦΕΡΣΟΝ
Η ελευθερία στην καπιταλιστική κοινωνία παραμένει σχεδόν ίδια με αυτή της αρχαίας ελληνικής δημοκρατίας : ελευθερία για τους ιδιοκτήτες σκλάβων .
ΛΕΝΙΝ
Η ελευθερία ποτέ δεν χαρίζεται από τον καταπιεστή . Πρέπει να απαιτηθεί από τον καταπιεσμένο .
ΜΑΡΤΙΝ ΛΟΥΘΕΡ ΚΙΝΓΚ
Όπου υπάρχει ελευθερία , εκεί είναι η χώρα μου .
ΒΕΝΙΑΜΙΝ ΦΡΑΓΚΛΙΝ
Όποιος μου φέρεται καλά γίνεται ηγέτης μου. Όποιος μου φέρεται σκληρά (αδιαφορεί για τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητές μου) γίνεται εχθρός μου.
ΣΑΝ ΣΟΥ
Καθώς οι κοινωνίες παρακμάζουν , παρακμάζει μαζί τους και η γλώσσα . Οι λέξεις χρησιμοποιούνται για να συγκαλύπτουν και όχι για να διαφωτίζουν τις πράξεις : ” απελευθερώνεις ” μια πόλη καταστρέφοντάς την . Οι λέξεις έχουν στόχο να μπερδέψουν , έτσι ώστε την ώρα των εκλογών οι άνθρωποι θα ψηφίσουν ενάντια στα συμφέροντά τους .
ΓΚΟΡ ΒΙΝΤΑΛ
Η τυραννία είναι πάντα καλύτερα οργανωμένη από την ελευθερία.
Σ.ΠΕΓΚΥ
Ελεύθερος είναι εκείνος που μπορεί να ζει χωρίς να λέει ψέματα.
ΑΛΜΠΕΡ ΚΑΜΥ
Όπως δεν ανέχομαι να είμαι σκλάβος, έτσι δεν θέλω να είμαι ένας κυρίαρχος.
Α.ΛΙΝΚΟΛΝ
Κανένας δεν μπορεί να είναι εντελώς ελεύθερος, αν δεν είναι όλοι ελεύθεροι. Κανένας δεν μπορεί να είναι εντελώς ηθικός, αν δεν είναι όλοι ηθικοί. Κανένας δεν μπορεί να είναι ευτυχισμένος, αν δεν είναι όλοι ευτυχισμένοι.
Χ.ΣΠΕΝΣΕΡ
Ελευθερία σημαίνει ότι μαθαίνεις να έχεις απαιτήσεις μόνο από τον εαυτό σου, όχι από τη ζωή ή τους άλλους.
ΤΑΡΚΟΦΣΚΙ
Ο άνθρωπος γεννήθηκε ελεύθερος, και παντού είναι αλυσοδεμένος.
Ζ.Ζ.ΡΟΥΣΣΩ
Η ελευθερία δεν αξίζει τίποτα, αν δεν συμπεριλαμβάνει την ελευθερία να κάνεις λάθη.
Μ.ΓΚΑΝΤΙ
Ο άνθρωπος κυριαρχώντας πάνω στους άλλους, χάνει τη δική του ελευθερία.
Φ.ΜΠΕΪΚΟΝ
Η ελευθερία είναι αδιαίρετη, και όταν ένας άνθρωπος είναι σκλαβωμένος, οι άλλοι δεν είναι ελεύθεροι.
ΤΖ. ΚΕΝΝΕΝΤΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου